کد خبر : 75521
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
-

تارتار: حق ما را به ما برگرداندند/ هر بازی را مثل یک فینال می‌بینیم

تارتار: حق ما را به ما برگرداندند/ هر بازی را مثل یک فینال می‌بینیم
سرمربی پیکان گفت: پله به پله جلو می‌رویم و هر بازی را مثل یک فینال می‌بینیم.

به گزارش سورپرس، مهدی تارتار بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: ابتدا درباره تغییر رای بازی سایپا و پیکان صحبت می‌کنم و جا دارد از اعضای کمیته استیناف تشکر کنم و به فدراسیون به دلیل حضور چنین افرادی در بدنه‌اش تبریک بگویم. حق ما را به ما برگرداندند و از همه تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه رای‌ها عادلانه صادر شود. از آقای صالحی، رییس کمیته استیناف تشکر کنم و به من ثابت شد که او انسان پاکی است.

او درباره بازی این تیم با سپاهان گفت: بازی بسیار سنگینی خواهد بود و باتوجه به شرایط سپاهان در جدول و کورسی که با پرسپولیس دارد، کار بسیار سخت است. آن‌ها از نظر باشگاهی منسجم هستند و کادر فنی باهوش و کاربلد و بازیکنان باکیفیتی دارند و کارمان سخت است اما شرایط به گونه‌ای است که بازیکنان‌مان انگیزه‌ بسیار بالایی دارند. درست است در جدول جای امنی داریم اما اگر بیش‌تر تلاش کنیم به جایگاه بهتری می‌رسیم، چون با جایگاه چهارم فقط سه امتیاز فاصله داریم.

سرمربی پیکان ادامه داد: اگر بازیکنان ما تلاش بیش‌تری کنند و استارت بزنند، می‌توانیم در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم. به بازیکنانم گفته‌ام اگر می‌خواهیم بزرگ شوید و سال بعد تیم‌های خوبی شما را بخواهند، باید مقابل تیم‌های بزرگ بهتر کار کنید. از فردا شروع می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی به همراه پیروزی داشته باشیم.

او اضافه کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و مطمئن باشید همان توانی که مقابل سپاهان می‌گذاریم، مقابل پرسپولیس هم خواهیم گذاشت و همیشه به بازیکنانم می‌گویم نباید هیچ حقی به گردن‌مان باشد و باشگاه‌مان تعهد داریم و این را ثابت کردیم. پله به پله جلو می‌رویم و هر بازی را مثل یک فینال می‌بینیم. باید نگاه‌ها را نسبت به پیکان تغییر دهیم و تلاش‌مان را می‌کنیم و ذره‌ای کم نمی‌گذاریم.

تارتار با بیان این‌که بازگشت امتیاز حق‌مان بود، گفت: ما در زمین بازی را بردیم و بازیکن تعویضی هم هیچ نقشی در بازی نداشت و واقعا درود می‌فرستم به کمیته استیناف که حق ما را به ما برگرداندند.

تارتار: حق ما را به ما برگرداندند/ هر بازی را مثل یک فینال می‌بینیم

او درباره قضاوت داور بازی فردا گفت: آقای حیدری جوان است و امیدوارم فردا برنده بازی او باشد. بعضی از داوران می‌خواهند با تجربه عمل کنند و جایگاه تیم‌ها را هم در نظر می‌گیرند. می‌بینند پیکان سقوط نمی‌کند و مدعی هم نیست اما سپاهان در کورس قهرمانی است و مبادا برای سپاهان اشتباه کنند اما تیم ما را هم باید ببینند تا حقی از ما ضایع نشود. امیدوارم فردا داور روز خوبی داشته باشد و اشتباهات گذشته‌اش در بازی ما را جزو اشتباهات سهوی‌اش می‌گذاریم.

سرمربی پیکان در پایان درباره گزینه‌های سقوط به دسته یک بیان کرد: امیدوارم تیمی سقوط کند که استحقاقش را دارد. هر تیمی که ضعیف‌تر است باید سقوط کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.