کد خبر : 46659
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
-

تاجگردون: مجلس یازدهم تند رفت

تاجگردون: مجلس یازدهم تند رفت
رییس دولت اصلاحات شخصیتی دوست داشتنی است و طرح‌های او اصلاح‌طلبانه و منصفانه است. به نظرم او رهبر تفکر اصلاحات است.

به گزارش سورپرس؛ غلامرضا تاجگردون، منتخب مردم گچساران که به دلیل رد اعتبارنامه اش توسط نمایندگان از مجلس یازدهم خارج شد، در برنامه مجازی  حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان، سخنرانی کرده که بخش هایی از اظهارات وی را در ادامه خواهید خواند:

*تا زمانی که تفکر حزبی نباشد، مشکلات رفع نمی‌شود. دوره‌هایی مردم به خاطر خاتمی، رأی می‌دادند، چون ایشان محبوب بودند. ولی تا کی می‌توان این گونه بود. مردم اعتمادشان را از دست داده‌اند. باید اعتماد مردم برگردد و در این امر، همه باید نقش خود را ایفا کنند.

*در انتخابات ریاست جمهوری، قواعد نسبت به سایر انتخابات ها مشخص‌تر است . شورای نگهبان باید به این سمت برود که تمام دیدگاه ها را از هر حزب و دسته‌ای، تأیید صلاحیت کند.

*طرح قانون انتخابات موجب تضعیف دموکراسی می‌شود. کسانی بیرون نشسته‌اند و هر دوره از طریق قدرت نمایندگانشان، این طرح‌ها را ارائه می‌دهند. به زور نمی‌شود کاری را انجام داد. نمایندگان نباید این طرح‌ را تأیید کنند. مجلس یازدهم تند رفت؛ باید کنار دولت میماند و حمایتش می کرد.

*تاجگردون در ‌پاسخ به این پرسش که آیا رییس دولت اصلاحات، رهبر اصلاحات است، عنوان کرد: نه خود رییس دولت اصلاحات و نه شخص دیگری در اصلاحات این موضوع را نگفته است. رییس دولت اصلاحات شخصیتی دوست داشتنی است و طرح‌های او اصلاح‌طلبانه و منصفانه است. به نظرم او رهبر تفکر اصلاحات است. تفکر اصلاحات قدیمی است و باید به روز شود. باید یک جریان شکل بگیرد. حتی به نظرم خود رییس دولت اصلاحات هم همین تفکر را دارد.

*برای عرصه سیاست هستند جوانانی که در کنار افراد با تجربه کار کرده‌اند و مورد اعتماد هم هستند. امیدوارم در سیاست داخلی چهره‌های جدید را هم ببینیم. مردم حال ندارد چهره‌های همیشگی را ببینند.

*تاجگردون در واکنش به اظهاراتی که او را کاندیدای ریاست جمهوری انتخابات آتی می دانند از جمله اظهارات اخیر امیرآبادی اظهار کرد: او با نگاه خودش خواست از من دفاع کند. خدا را چه دیده‌اید. ولی برنامه‌ای ندارم.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.