کد خبر : 69007
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
-

سعید محمد اعلام کرد؛

بی‌عدالتی؛ چالش اصلی در کشور است

بی‌عدالتی؛ چالش اصلی در کشور است
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: بی‌عدالتی چالش اصلی در کشور است و جامعه ما امروز بیش از هر چیزی به قسط و عدل نیاز دارد.

به گزارش سورپرس، سعید محمد، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با بیان اینکه امروز باید به برقراری عدالت اقدام کنیم افزود: امروز شاهد بی‌عدالتی در آموزش، بهداشت و سلامت، خصوصی سازی، تخصیص یارانه‌ها و مالیات ستانی هستیم.

وی اضافه کرد: از قشر کارگر، کارمند، و تولیدکننده مالیات اخذ می‌شود، اما از کسانی که دارایی شان را باید با پارو جمع کرد مالیات آنچنانی ستانده نمی‌شود. محمد گفت: رانت‌ها اقتصاد کشور را فلج کرده ضمن اینکه فرصت‌های برابر در کشور وجود ندارد.

وی افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی، افزایش قیمت‌ها و فامیل بازی و استفاده از رابطه به جای ضابطه از جمله مواردی است که اقتصاد کشور را فلج کرده است. محمد با بیان اینکه دولت سیزدهم، فقیرترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی ایران خواهد بود گفت: بانکداری و بورس ما به شدت مشکل دارد و تمامی منابعی را که باید از آن استفاده کنیم یعنی منابع درآمدی دولت آینده دچار اختلال است از این رو برنامه ۱۰۰ روزه اعلام نکردم.

وی افزود: همانطور که قبلا اشاره کردم باید با کمک مردم این مشکلات را حل کنیم یعنی مردم باید آستین‌ها را بالا بزنند و با کمک هم باید اقتصاد کشور را جراحی کنیم که البته این جراحی نه برای مردم که برای عده‌ای خاص درد دارد.

محمد گفت: اگر زودتر تحریم‌ها را بردارند آن را پیگیری خواهیم کرد، اما ما تمام توان خود را بر روی توانمندی داخلی و استفاده از فرصت‌های اقتصادی در همسایگان و محیط پیرامونی خود متمرکز کرده ایم.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.