کد خبر : 31703
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۶
-

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در جهان/ بیش از ۲۰ میلیون نفر به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در جهان/ بیش از  ۲۰ میلیون نفر به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند
سازمان بهداشت جهانی، شمار قربانیان کرونا درجهان را بیش از ۷۳۰ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش سورپرس، سازمان بهداشت جهانی شمار کل مبتلایان به کرونا را ۲۰,۰۲۲,۲۶۵ نفر؛ شمار جان باختگان را ۷۳۳,۹۷۱ نفر  و شمار بهبودیافتگان را ۱۲,۸۹۷,۷۹۹ نفر اعلام کرد.

کشور‌های آمریکا، روسیه و هند همچنان بعنوان کانون اصلی شیوع کرونا در جهان است.  هندوستان با هزار و ۱۳ کشته در ۲۴ ساعته گذشته بالاترین آمار قربانیان را در یک روز ثبت کرد.

 

شمار قربانیان کرونا بیش از ۷۳۰ هزارنفر

 

آخرین آمار از ۱۸ کشور صدر جدول سازمان بهداشت جهانی در شیوع کرونا 
شمار قربانیان کرونا بیش از ۷۳۰ هزارنفر
کره جنوبی
شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در کره جنوبی به ۱۴ هزار و ۶۲۶ مورد رسید. تاکنون ۳۰۵ نفر بر اثر بیماری کووید-۱۹ در کره جنوبی جان خود را از دست داده اند.
آلمان
شمار موارد تایید شده آلودگی به ویروس کرونا در آلمان با ۴۳۶ مورد افزایش به ۲۱۶ هزار و ۳۲۷ مورد رسید.  شمار جان باختگان بر اثر ویروس کرونا در آلمان با یک نفر افزایش به ۹ هزار و ۱۹۷ نفر رسید.
مکزیک
وزارت بهداشت مکزیک از ثبت چهار هزار و ۳۷۶ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در مکزیک به ۴۸۰ هزار و ۲۷۸ مورد رسید.  شمار موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در مکزیک به ۵۲ هزار و ۲۹۸ مورد رسید.
 استرالیا
وزارت بهداشت استرالیا اعلام کرد در ایالت ویکتوریا در این کشور، ۱۹ مورد دیگر مرگ بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده و تعداد ۳۲۲ مورد جدید ابتلا نیز شناسایی شده است.
برزیل
وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد آمار موارد تایید شده کرونا در این کشور ۳ میلیون و ۳۵ هزار و ۴۲۲ نفر شده و شمار مرگ و میر مبتلایان نیز از ۱۰۰ هزار و ۴۷۷ نفر در روز گذشته به ۱۰۱ هزار و ۴۹ نفر افزایش یافته است.
انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.