کد خبر : 27466
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
-

بیرانوند در پرسپولیس ماندنی می‌شود؟

بیرانوند در پرسپولیس ماندنی می‌شود؟
اصلا بعید نیست که بیرانوند از لیست آنتورپ خط بخورد و حتی در لیگ بیستم هم پیراهن شماره یک پرسپولیس را بر تن کند!

به گزارش سورپرس، نهم بهمن ماه سال گذشته بود که علیرضا بیرانوند رسما با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد بست و قرار شد در پایان لیگ نوزدهم پرسپولیس را به مقصد تیم جدیدش ترک کند اما غافل از این‌که شیوع یک ویروس جهانی همه برنامه‌های او را به‌هم خواهد ریخت.

 

بعد از شیوع کرونا و تعطیلی رقابت‌های فوتبالی در اکثر نقاط جهان، لیگ برتر ایران در زمان مقرر تمام نشد و بیرانوند بعد از مذاکره با باشگاه بلژیکی و باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت طبق قراردادی که دارد قبل از پایان لیگ ایران را به مقصد بلژیک ترک کند.

بیرانوند برای پیوستن به تمرینات تیم جدیدش ۲ بار اقدام کرد و حتی تا فرودگاه امام خمینی(ره) هم رفت اما مشکلاتی که کرونا در مسیر مسافران برای ورود به اتحادیه اروپا قرار داده باعث شد تا گلر ملی‌پوش کشورمان نتواند به مقصد برسد.

بیرانوند سعی کرده از طریق سفارت بلژیک در ایران مشکل خود را حل کند اما تا امروز این مشکل حل نشده و همین مسئله شاید سرنوشت شماره یک پرسپولیس و تیم ملی را تغییر دهد.

وب‌سایت ‌voetbalbelgie ‌‌در گزارشی به وضعیت تیم آنتورپ بلژیک پرداخته و درباره علیرضا بیرانوند و پست دروازه‌بانی این تیم نیز اخبار جدیدی را منتشر کرده است. به نقل از این وب‌سایت: «همه چیز در آنتورپ به سرعت پیش می‌رود، پس از خرید ۳ بازیکن (جین بوتز، بیرگر وستریت و فرانک بویا) حالا همه منتظر علیرضا بیرانوند هستند و این دروازه‌بان بین‌المللی گزینه مهمی است اما ممکن است دینش دیبوس مجار رقیب جین بوتز فرانسوی شود.»

در ادامه این گزارش با اشاره به مشکل ویزای علیرضا بیرانوند آمده است: «او به خاطر مشکل ویزا در کشورش مانده اما به‌هر حال فصل بعد باید با جین بوتز برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند.» بیرانوند که قرارداد ۴ ساله با رویال آنتورپ امضا کرده و حتی قسط اول رضایت‌نامه او نیز به پرسپولیسی‌ها پرداخت شده، طبق قانون باید تا پایان لیگ ایران یعنی اواسط مرداد در ایران بماند و حتی اگر پرسپولیس با خروج او موافقت کند نیز مشخص نیست که مشکل ویزای این بازیکن چه زمانی حل خواهد شد. در این شرایط اصلا بعید نیست که بیرانوند از لیست آنتورپ خط بخورد و حتی در لیگ بیستم هم پیراهن شماره یک پرسپولیس را بر تن کند!

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.