کد خبر : 123021
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
-

ویژه برنامه روز مادر؛

«به نام مادر» در پنج مرکز خرید دارالمومنین تهران

«به نام مادر» در پنج مرکز خرید دارالمومنین تهران
در آستانه میلاد بانوی دو عالم و ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام ا... علیها) با ایجاد فضای شاد و مفرح در مقابل پنج مرکز خرید منطقه چهارده، ویژه برنامه "به نام مادر" پنج شنبه 22 دی از ساعت 10 تا 19 اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، یوسف بالو سرپرست فرهنگی هنری منطقه چهارده و رییس فرهنگسرای اخلاق با اعلام این خبر افزود: در ویژه برنامه “به نام مادر” که بصورت همزمان مقابل پنج مرکز خرید منطقه چهارده به مناسبت میلاد دخت گرامی رسول اکرم(ص) و روز مادر اجرا می شود برنامه هایی با رویکرد تکریم مقام مادر و نشاط اجتماعی تدارک دیده شده است.

وی”مرکز خرید گلبرگ” و “مرکز خرید کوه نور”واقع در خیابان پیروزی،”میدان شکوفه”، “بازار گل شهید محلاتی” و”مجتمع تجاری –تفریحی گیوی” در بلوار پاسدار گمنام را مکانهای اجرای برنامه های فرهنگی- ایستگاهی به”نام مادر” عنوان کرد که با مشارکت هیئات و کانون ها، برنامه های متنوع ، فرهنگی ، هنری و خدماتی ارائه می دهند.

به گفته رییس فرهنگسرای اخلاق، در پایگاه های برنامه “به نام مادر “، هدایای شهروندان به مناسبت روز مادر کادوپیچ شده و به همراه شاخه های گل و کارت تبریک با پیام ویژه میلاد حضرت زهرا(سلام ا…علیها)و روز مادر به مخاطبان تقدیم می شود.

بالو ادامه داد: علاوه بر اجرای گروه سرود و مولودی خوانی در مراکز خریدی که برنامه “به نام مادر” اجرا می شود، شهروندان با شیرینی، شکلات و چای نیز پذیرایی می شوند.

وی اجرای”رادیو مادرانه”و اهدای پندهای مادرانه با نکات همسرداری، خوشنویسی اسماء حضرت زهرا (سلام ا…علیها) توسط استادفوق ممتاز و اهدای کتاب به شهروندان را از دیگر برنامه های فرهنگی ویژه برنامه “به نام مادر” عنوان کرد.

دبیرخانه برنامه “به نام مادر” در منطقه چهارده در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار در فرهنگسرای اخلاق واقع است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.