کد خبر : 13260
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
-

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد:

بهسازی و مرمت رایگان بیش از ۳۵ پلاک فرسوده

بهسازی و مرمت رایگان بیش از ۳۵ پلاک فرسوده
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بهسازی و مرمت بیش از 35 پلاک فرسوده در تهران با اجرای حرکت جهادی و سازندگی "همسایه" خبر داد.

به گزارش سورپرس، اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری با اشاره به این که حرکت جهادی و سازندگی “همسایه” تحت مدیریت سازمان نوسازی شهر تهران از ابتدای شهریور ماه سال جاری به اجرا درآمده است، توضیح داد: با توجه به سطح توانمندی پایین اقتصادی ساکنان بافت های فرسوده و ضرورت ارتقای کیفیت زندگی و اجرای پروژه های بهسازی و زیباسازی کوچک مقیاس در این محلات، حرکت جهادی و سازندگی “همسایه” با هدف با بهره گیری از ظرفیت بومی محلات هدف و همکاری و مشارکت نیروهای بسیج، مجموعه های مردم نهاد و علاقمندان داوطلب وارد فاز اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: تا کنون بیش از ۳۵ پلاک فرسوده در محلات مختلف تهران از جمله مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۸و ۱۹ بهسازی و مرمت شده اند که این تعداد با فعالیت داوطلبان بومی در محلات مختلف شهر تهران و پشتیبابی این سازمان در حال افزایش و رونق است.

علی اکبری یادآور شد: علاقمندان می توانند جهت شرکت سازمان یافته در این حرکت آرمانی و خداپسندانه به تارنمای سازمان نوسازی شهر تهران به نشانی http://nosazi.tehran.ir و یا سایت http://g-hamsayeh.ir/ مراجعه کرده و نسبت به ثبت اطلاعات و مهارت های خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اظهار داشت: داوطلبان پس از ثبت نام بر اساس مهارت ها و بر مبنای نیازهای ساکنان بافت های فرسوده به محلات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.