کد خبر : 94995
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
-

بهزیستی درباره مناسب سازی ابنیه و معابر جلسه گذاشت

بهزیستی درباره مناسب سازی ابنیه و معابر جلسه گذاشت
جلسه مناسب‌سازی ابنیه با حضور مدیر و معاون بهزیستی شهرستان سنندج برگزار گردید.

به گزارش سورپرس، در ابتدای جلسه که صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، مدیر بهزیستی ضمن تشکر از مدعوین جلسه، بر لزوم مناسب‌سازی بویژه در ساختمان بهزیستی تاکید نمودند.

فاطمه محمدی گفت: از جمله اقداماتی که با هدف ایجاد محیط بدون مانع و قابل دسترس جهت رفاه حال افراد مددجوی دارای معلولیت سازمان بهزیستی باید انجام داد؛ فراهم آوردن فرصت برابر برای آنها در برخورداری از امکانات اجتماعی است.

محمدی افزود: امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری طی جلسە با شورای ترافیک شهر سنندج در خصوص دریافت نصب سرعت‌گیر بر روی نهر آبرو در محوطه‌ی ساختمان بهزیستی سنندج به منظور تسهیل تردد بخصوص ویلچر مکاتبه صورت گیرد و این امر محقق گردد.

پرویز ساعدی معاون بهزیستی سنندج نیز اظهار داشت: امیدواریم با تخصیص اعتبار،  مواردی همچون نصب میله دستگرد و سایبان برای رمپ ورودی بهزیستی شهرستان و مناسب سازی سرویس بهداشتی ویژه معلولین و کلیه نواقص مناسب سازی ساختمان برطرف شود.

ساعدی افزود: همه آحاد جامعه باید قادر باشند راحت و بدون خطر در محیط پیرامون خود و اماکن عمومی و معابر شهری تردد کنند و از کلیه حقوق اجتماعی خود برخوردار باشند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.