کد خبر : 76219
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
-

با حضور ویدیو کنفرانسی رییس‌جمهوری؛

بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی آغاز شد

بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی آغاز شد
بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۴ هزار میلیارد تومان با فرمان ویدیوکنفرانسی رییس‌جمهوری آغاز شد.

به گزارش سورپرس، طرح‌های مسکنی وزارت راه و شهرسازی در هشتادمین ایستگاه قطار برنامه افتتاح جهش تولید با ارزش سرمایه گذاری ۲۴ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان درحال بهره‌برداری است.

براساس این گزارش با فرمان رییس جمهوری ۵۱ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی در ۲۸۰ شهر و ۳۱ استان بهره‌برداری می‌شود که از این رقم ۲۸ هزار و ۵۱۸ واحد مربوط به طرح مسکن ملی در قالب انبوه‌سازی، واگذاری گروهی زمین، مشارکت خصوصی و بازآفرینی شهری محلات هدف در کشور و ۲۲ هزار و ۷۱۲ واحد مسکونی مربوط به مسکن مهر است.

تاکنون و در مجموع دو مرحله افتتاحیه مسکن ملی، بیش از ۴۰ هزار واحد مسکن ملی به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان داده شده است.  از ۲۲ هزار  واحد مسکن مهری درحال بهره‌برداری،  ۶۱ پروژه مربوط به تاسیسات، خدمات تفریحی، مساجد سرای محله، درمانگاه و مدرسه است که به طور کلی در هر دو بخش مسکن ملی و مسکن مهر افتتاح شد.

افتتاح مسکن ملی نیز به سه بخش افتتاح پروژه‌های مربوط به بافت فرسوده، مشارکتی و سرمایه‌گذاری گروهی تقسیم می‌شود که افتتاح طرح‌های بافت فرسوده در محله تختی تهران با تعداد ۱۱ هزار و ۶۳۳ ‌واحد است.

به گزارش ایرنا، این آخرین مرحله از افتتاح مسکن ملی و مهر در دولت تدبیر و امید است. شهرهای پرند، پردیس، هشتگرد، صدرا، سهند و گلبهار از جمله شهرهایی هستند که طرح‌های مسکن ملی و مهر در آنجا درحال بهره‌برداری است.

بهره‌بردای از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی آغاز شد

 

شهریور سال ٩٨ طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس‌جمهوری کلنگ‌زنی شد. برای این پروژه ۴۰۰ هزار واحد تعریف شد که در دور نخست نام‌نویسی یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند که ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.  نخستین واحدها به تعداد ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد در روز یکم آبان‌ماه ۹۹ به دستور رییس‌جمهوری افتتاح شده بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.