کد خبر : 22461
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
-

بهترین مثلث تهاجمی فوتبال جهان از دید یکی از بهترین‌ها

بهترین مثلث تهاجمی فوتبال جهان از دید یکی از بهترین‌ها
ساموئل اتوئو مهاجم اسبق بارسلونا گفت: رونالدوی برزیلی بهترین بازیکن بود. برای او احترام و تحسین زیادی قائل هستم. بعد از آن مهاجمان زیادی قرار دارند.

به گزارش سورپرس، ساموئل اتوئو مهاجم اسبق بارسلونا و تیم ملی کامرون در مورد این که چه کسی بهترین بازیکن تاریخ قاره آفریقاست، صحبت کرد و گفت:” سخت است که یک نفر را انتخاب کنم. بازیکنان زیادی بودند که جام های بین المللی و جایزه توپ طلای قاره آفریقا را کسب کردند. من قطعا یکی از انها بودم. با بهترین تیم ها بهترین تورنمنت ها را بردم.

گزینه ایده آل این است که ترکیبی از ستارگان آفریقایی که وجود داشته را در نظر بگیریم و از مجموع توانایی های آنها یک بازیکن که بهترین بوده است را انتخاب کنیم.”
به گزارش فوتبالی، اتوئو در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده است، صحبت کرد و گفت:” رونالدوی برزیلی بهترین بازیکن بود. برای او احترام و تحسین زیادی قائل هستم. بعد از آن مهاجمان زیادی قرار دارند. مهاجمان بزرگی وجود داشته اند که یکی از آنها خودم هستم. بهترین بازیکن کنون؟ از میان باتجربه تر ها مسی را انتخاب می کنم و از میان جوان ها امباپه. به نظرم کیلیان می تواند تاثیر بی نظیری در دنیای فوتبال در سالهای آینده داشته باشد.”

ستاره سابق فوتبال کامرون در مورد بهترین گلش و بهترین مثلث تاریخ فوتبال هم صحبت کرد:”بهترین گلم را به برزیل در جام کنفدراسیون ها زدم. این اولین باری بود که مادرم به استادیوم آمده بود و بعد از گلزنی از او تشکر کردم. سخت است که یک مثلث از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال تشکیل بدهم اما اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، مسی، رونالدینیو و رونالدو نازاریو است.”

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.