کد خبر : 1968
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
-

بهبود وضعیت سنگنورد ۸ساله سقوط کرده

بهبود وضعیت سنگنورد ۸ساله سقوط کرده

رئیس فدراسیون کوهنوردی میگوید که آرمان غیاثی وضعیت خوبی دارد وشرایطش روز به روز در حال بهبودی است.

به گزارش گروه سورپرس، رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی، درباره وضعیت آرمان غیاثی کودک سنگنورد ۸ ساله که دچار حادثه شده و از دیواره سنگنوردی سقوط کرده بود، گفت: دیشب با پدر آرمان صحبت کردم، شرایط او بهبود پیدا کرده است و خانواده او در حال کار درمانی و فیزیوتراپی برای آرمان هستند. شرایط آرمان به امید خدا خوب خواهد شد و همچنین خانواده او در شرایط روحی خوبی قرار دارند.

او در باره تخلفات صورت گرفته در این حادثه اظهار کرد: در زمینه تخلفات رسیدگی های لازم انجام شده است اما هنوز ابلاغی نداشته ایم. تاجایی که می دانم دادگاه هم در خصوص پیگیری این مسئله تشکیل شده است و اعتراضاتی هم از جانب خانواده او به دادگاه صورت گرفته است. دیروز جلسه کارشناسی سه نفره با حضور آقای نصر رئیس هیات کوهنوردی اصفهان انجام شده و من بانصر صحبت هایی را داشتم. همچنین هیات استان اصفهان با خانواده او جلسه ای را برگزار کرد و فکر می کنم که در این هفته نظر کارشناسی به دادگاه هم ارائه شود.

او در خصوص پیگیری های صورت گرفته از سوی فدراسیون، گفت: کمیته انضباطی استان اصفهان بررسی های لازم را انجام داده و لیستی را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است و تاکنون کارشناسان وزارت ورزش در حال پیگیری و تحلیل هستند. جلساتی بین وزرات ورزش و فدراسیون انجام شده است ولی نتیجه آن هنوز ابلاغ نشده است و این معطلی به دلیل این است که باید براساس قوانین حکمی صادر شود تا کاری خلاف مقررات حقوقی صورت نگیرد.

او در پایان گفت: شرایط آرمان غیاثی بهتر شده و در حال درمان است و پزشکان و خانواده او امید دارند که شرایطش روز به روز بهتر شود.

روز جمعه ۲۹ شهریورماه و در جریان مسابقه‌ای بدون مجوز در سالن ایثار فولادشهر، آرمان غیاثی کودک سنگ‌نورد ۸ ساله از ارتفاع زیاد سقوط کرد و دچار آسیب جدی شده و به کما رفته بود. همچنین او در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بستری بوده است و بعد از یک ماه از این جریان از بیمارستان مرخص شده و اکنون تحت درمان در خانه است.

انتهای پیام/ ۲۳۴

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.