کد خبر : 131526
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
-

بنیاد مسکن کنترل کیفی و خدمات آزمایشگاهی پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی را به عهده گرفت

بنیاد مسکن کنترل کیفی و خدمات آزمایشگاهی پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی را به عهده گرفت
بر اساس تفاهمنامه ای که امروز میان روسای بنیاد مسکن و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به امضا رسید، این بنیاد، خدمات آزمایشگاهی و کنترل کیفی پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی ایران را به عهده می گیرد.

به گزارش گروه اقتصادی سورپرس، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هنگام امضای این تفاهم نامه با تاکید بر اهمیت کمک به رونق تولید صنعتی در کشور گفت: خدمات بنیاد مسکن به هیچ وجه عرصه فعالیت بخش خصوصی را تنگ نمی کند و از متقاضیان همکاری بخش خصوصی با بنیاد در تمامی امور اجرایی استقبال می کنیم.

علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران هم در این مراسم با اشاره به فعالیت۸۵۷شهرک و ناحیه صنعتی با استقرار ۵۱ هزار واحد صنعتی در نقاط مختلف کشور گفت: مهمترین مساله برای ما رعایت کیفیت استاندارد در تامین زیرساخت های صنعتی است و به همین دلیل از خدمات تخصصی بنیاد مسکن در اجرای طرح های اجرایی شهرک های صنعتی استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: هم اکنون ۲۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی با سرمایه ای معادل ۱۱ هزار میلیارد تومان در شهرک های صنعتی در دست اجراست که استفاده از خدمات کنترل کیفی و آزمایشگاهی بنیاد مسکن می تواند به اجرای دقیق آنها کمک کند.

انتهای پیام/۳۳۳

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.