کد خبر : 90204
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
-

بلاتکلیفی هواداران؛ دربی باتماشاگر برگزار می‌شود؟

بلاتکلیفی هواداران؛ دربی باتماشاگر برگزار می‌شود؟
درحالی دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس شنبه آینده از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود که هنوز تکلیف حضور تماشاگران در این دیدار مشخص نیست.

به گزارش سورپرس؛ درحالی دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس شنبه آینده از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود که هنوز تکلیف حضور تماشاگران در این دیدار مشخص نیست. قرار است امروز در یک جلسه سرنوشت‌ساز در ورزشگاه آزادی با حضور تمام مسئولان برگزاری مسابقه در این مورد تصمیم‌گیری و تعیین‌تکلیف شود.

درحالی که استقلال میزبان این دیدار است و اصرار دارد این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود اما از آنجایی که بعد از یک‌هفته برگزاری رقابت‌ها با تماشاگر دوباره روال سابق یعنی بدون تماشاگر شدن مسابقات لیگ توسط سازمان لیگ از پی گرفته شد، این سازمان همچنان تصمیم دارد رقابت‌های آینده ازجمله دربی را هم بدون تماشاگر برگزار کند.

این درحالی است که طبق شنیده‌ها، شورای تامین استان نیز نظر خود را در این خصوص اعلام کرده است که مخالفتی با برگزاری دربی با تماشاگر با رعایت پروتکل‌ها ندارد و در این مورد فقط باید ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و سازمان لیگ اعلام نظر کنند تا در این خصوص تعیین‌تکلیف نهایی صورت بگیرد.

با همه این تفاسیر باشگاه استقلال به‌صورت سفت و سخت روی این موضوع تاکید کرده و قصد دارد احقاق حق کرده و درخصوص تماشاگرانش در بازی مقابل پرسپولیس در دیدار شنبه آینده از موضع خود کوتاه نیاید.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.