کد خبر : 76107
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
-

در منطقه 3 تهران انجام می‌شود؛

برگزاری «پویش یاوران فاطمی»

برگزاری «پویش یاوران فاطمی»
به مناسبت روز حجاب و عفاف "پویش یاوران فاطمی" در منطقه 3 تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این باره گفت: سبک زندگی اسلامی-ایرانی، مسابقات فرهنگی و معرفی کتاب هایی در زمینه عفاف و حجاب، کارگاه پیشگیری از آسیب های مجازی ویژه دختران و بانوان در فضاهای مجازی علاقمندان می توانند جهت شرکت نام و نام خانوادگی و عنوان برنامه را به شماره تلفن ۰۹۱۰۶۲۱۴۷۲۷ واتساپ کنند.

او بیان کرد: هدف از برگزاری این پویش آشنا کردن بیشتر دختران از کودکی باحجاب زهرایی و تربیت اسلامی و در راستای مبارزه با بدحجابی‌های جامعه است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ ابراز کرد: با توجه به عدم توجه عده ای از خانواده ها نسبت به حجاب که باعث بسیاری از نابهنجاری‌های جامعه و افزایش افسردگی در زنان شده است، باید تلاش شود دختران را از سنین نونهالی به این فرهنگ آشنا و علاقه‌مند کرد.

کمالی نسب اظهار کرد: زن در اسلام جایگاه ویژه و بسیار مقدسی دارد که تربیت دختران ایرانی بر اساس مؤلفه‌های تربیتی اسلام و عفاف و حجاب فاطمی، باعث شکل‌گیری زندگی‌های مداوم و تاب آوری زوجین می‌شود که در تعالی یک جامعه بسیار مهم است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.