کد خبر : 67079
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
-

برگزاری پویش ماه مهربانی ویژه دختران روزه اولی در منطقه ۱۹

برگزاری پویش ماه مهربانی ویژه دختران روزه اولی در منطقه ۱۹
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پویش ماه مهربانی ویژه دختران روزه اولی در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: این پویش که ویژه دختران ۹ تا ۱۳ سال تدارک دیده شده است، در طول ایام ماه رمضان با رویکرد افزایش همدلی و محبت در بین دختران روزه اولی وخانواده هایشان، ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به عنوان عاملی برای ایجاد شادی ونشاط معنوی در خانواده و همچنین ایجاد بستری مناسب جهت تکریم وتشویق دختران روزه اولی اجرا می شود.

او با اعلام عناوین پویش ماه مهربانی گفت: شرکت در این پویش با موضوعات سفره افطار با میزبانی من و مادرم، نیایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربان، فراغت وسرگرمی درخانه در قالب تهیه حداکثر ۵ عکس و یک فیلم ۳ دقیقه ای و یادداشت های کوتاه یک صفحه ای برای نوروزه داران فراهم شده است.

دختران روزه اولی برای شرکت در این پویش می توانند نوشته ها، عکس ها وفیلمهای خود را به شماره واتساپ ۰۹۰۱۳۴۶۹۱۲۲ و یا به آدرس صفحه اینستاگرام @banovan.19ارسال کرده و از جوایز این پویش بهره مند شوند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.farhangi.tehran.ir و صفحه اینستاگرام @mah.e.mehraban مراجعه و یا با شماره ۵۵۵۴۵۵۵۱ اداره امور بانوان منطقه ۱۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.