کد خبر : 50194
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
-

در منطقه 19 انجام شد؛

برپایی بازارچه فصلی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار ویژه شب یلدا

برپایی بازارچه فصلی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار ویژه شب یلدا
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از برپایی بازارچه  فصلی توانمندسازي با هدف احیای آداب و رسوم شب یلدا و ارائه محصولات و دست سازه های بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

به گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١٩، مهدی بصیری با اشاره به سیاست های این حوزه بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال برای آنان گفت: در همین راستا بازارچه فصلی موقت خوداشتغالی ویژه شب یلدا با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اداره امور بانوان و با همکاری و مشارکت اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برپا شده است.

او جبران بخشی از خسارت وارد آمده به معیشت زنان سرپرست خانوار به دلیل شیوع کرونا، حمایت از زنان سرپرست خانوار صاحب مشاغل خانگی و ایجاد زمینه های تامین معیشت پایدار را از اهداف مهم این اقدام خواند و افزود:  بازارچه خوداشتغالی با بیش از ۱۵ غرفه شامل  انواع محصولات و صنایع دستی، زیورآلات، پوشاک، محصولات یلدایی ، مواد غذایی بسته بندی و …  تا ٣٠ آذر از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ در جنب مترو عبدل آباد، روبروی پایانه شهید سروری دایر شده است.

به گفته بصیری شناسایی متقاضیان و شرایط و اولویت واگذاری غرف براساس  عضویت در سامانه زنان سرپرست خانوار و به بانوانی که دارای کد شناسه و مشاغل خانگی و کسب وکار خرد هستند، صورت گرفته است.

همچنین بانوان متقاضی در صورت عدم عضویت در سامانه زنان سرپرست خانوار و نداشتن کد، می توانند با مراجعه به سامانه تهران من در قسمت سامان بازار به آدرسhttp://samanbazar.tehran.ir بخش دستفروشان ثبت نام کرده و  کد کاربری دریافت کنند.

انتهای پیام/۱۲۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.