کد خبر : 32720
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
-

برنامه “فوق العاده” شبکه امید برای کنکوری ها

برنامه “فوق العاده” شبکه امید برای کنکوری ها
ویژه برنامه کنکور «فوق العاده» از امشب روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

به گزارش سورپرس، بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور در روزهای باقیمانده به این آزمون دچار اضطراب و فشارهای روانی و عاطفی زیادی می شوند. همین مقوله سبب می شود برخی از داوطلبان علی‌رغم مطالعه زیاد و آمادگی بالای تحصیلی عملکرد مناسبی در کنکور نداشته باشند و نتیجه مطلوبی را کسب نکنند.
در همین راستا شبکه امید با در نظر گرفتن برنامه ای ویژه ی داوطلبان کنکوری سعی دارد اضطراب و فشارهای روانی این قشر را مدیریت کند تا بهترین عملکرد را در کنکور داشته باشند.
برنامه «فوق العاده»، میزبان کارشناسان و روانشاسان خبره خواهد بود و با آنان در جهت ارائه روش هایی برای مقابله با اضطراب و رسیدن به آرامش روانی داوطلبان گفت و گو خواهد کرد.
از دیگر بخش های این برنامه پرداختن به اخبار ویژه کنکور، تهیه گزارش از داوطلبان در محل برگزاری کنکور و بیان حس و حال آنان قبل و بعد از آزمون ، دعوت از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته و گفت و گو با آنان، پرداختن به طنز انتقادی ویژه کنکور و مرور خاطرات طنازانه افراد سرشناس از حضورشان در کنکور خواهد بود.
برنامه «فوق العاده» به تهیه کنندگی علیرضا محمدخانی از روز سه شنبه ۲۸ مرداد ساعت ۲۳ به مدت ۵ شب روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.