کد خبر : 25127
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
-

برنامه‌های هفته محیط زیست به صورت مجازی در پردیس ارس برگزار می‌شود

برنامه‌های هفته محیط زیست به صورت مجازی در پردیس ارس برگزار می‌شود
رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از برگزاری برنامه های هفته محیط زیست به طور مجازی در این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه آموزش سورپرس به نقل از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، زهرا امام جمعه دراین باره اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و درراستای سلامتی و رفاه حال شهروندان و دانشجویان، از فضای مجازی در برگزاری برنامه‌های هفته محیط زیست استفاده می‌شود.

رییس پردیس ارس تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی، برگزاری مسابقه عکس و فیلم کوتاه ” مردم و محیط زیست”، طراحی و انتشار اینفوگرافی با موضوع بازیافت زباله از مبدا ، انتشار پیام های زیست محیطی از طریق کلیپ و انیمیشن از طریق فضای مجازی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این هفته درپردیس ارس است.

زهرا امام جمعه خاطرنشان کرد: ۵ ژوئن روز جهانی محیط زیست با شعار “زمان برای طبیعت” در سال ۲۰۲۰، روزی است که از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم نسبت به محیط زیست انتخاب شده‌است .در تقویم ملی هفده تا بیست و سوم خرداد، به عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده شعار ملی این هفته با عنوان “جهش تولید، حفظ محیط زیست برای توسعه پایدارایران” است.

رییس پردیس ارس با اشاره به اهداف سازمان ملل متحد از نام‌گذاری و گرامی داشت این هفته گفت: توانمندسازی مردم به منظور افزایش مشارکت آنها در نیل به توسعه‌ای پایدار و متوازن با هدف اطمینان از برخورداری همه ملت‌ها از آینده‌ای امن‌تر و سعادتمندانه‌تر و ارتقاء بینش جوامع در تغییر دیدگاه‌ها به موضوع محیط زیست، اساسی‌ترین آرمان و چشم‌انداز برای متولیان حفظ محیط زیست است.

زهرا امام جمعه همچنین از جذب دانشجو در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در رشته‌های محیط زیست، هنر، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی، فنی مهندسی و علوم اجتماعی و رفتاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از طریق شیوه نامه و مصاحبه خبر داد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و یا سایت پردیس بین‌المللی ارسaras.ut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.