کد خبر : 19405
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
-

روحانی:

بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی لحظه‌ای فعالیت خود را متوقف نمی‌کنند

بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی لحظه‌ای فعالیت خود را متوقف نمی‌کنند
رئیس جمهور گفت: مردم اطمینان داشته باشند که همه بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی حتی لحظه‌ای فعالیت خود را متوقف نکرده و با رعایت پروتکل بهداشتی کار را ادامه می‌دهند.

به گزارش سورپرس؛ حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق در استان تهران، اظهارداشت: امیدوارم سال ۹۹ سال افتتاح باشد و خوشحالم که امروز به صورت ویدئو کنفرانس چند پروژه بزرگ به ارزش دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان را در بخش نیرو افتتاح کردیم.

روحانی ادامه داد: این افتتاح به این معنی است که همه تلاش می‌کنند تا در شرایط سخت امروز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسیر تولید را ادامه دهند تا همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، امسال به جهش تولید برسیم.

وی گفت: امیدوارم هر هفته شاهد افتتاح طرح‌های بزرگی در کشور و در بخش‌های مختلف دولت باشیم.

رئیس قوه مجریه افزود: مردم بدانند که سال جاری سال سختی است. ما با دو ویروس در حال جنگ هستیم. ما باید هم با ویروس کرونا بجنگیم و هم اینکه با ویروسی به نام تحریم مقابل کنیم. اما ما تلاش می‌کنیم تا مردم به صورت مطلوب زندگی داشته باشند.

روحانی عنوان کرد: البته شرایط برای کل جهان سخت خواهد بود ولی برای ما کمی سخت‌تر است.

وی تصریح کرد: روند این افتتاح‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت و مردم اطمینان داشته باشند که همه بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی حتی لحظه‌ای فعالیت خود را متوقف نکرده و با رعایت پروتکل بهداشتی کار را ادامه می‌دهند.

رئیس جمهور اظهار داشت: امیدوارم سال جاری سال پر از برکت باشد و باید از همین جا به روح تمامی شهدای خدمت که برای سلامت ما جان خود را تقدیم کردند درود فرستاد و به خانواده‌های آنها تسلیت گفت.

روحانی ادامه داد: همه باید بدانند که خدمت در عین حفظ سلامت ادامه خواهد داشت و همه بخش‌ها تولید خود را در عین حفظ سلامت و حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.