کد خبر : 72187
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
-

بحرین را مثل تیم ملی ایران می‌شناسم/ این بازی برایمان حیاتی است

بحرین را مثل تیم ملی ایران می‌شناسم/ این بازی برایمان حیاتی است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دیدار با بحرین حیاتی و مهم است، گفت: برای ما فرقی ندارد بازی کجا برگزار می‌شود چون دنبال پیروزی هستیم.

به گزارش سورپرس؛ تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب بازی‌های برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۱ فردا دوشنبه به مصاف بحرین می‌رود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از این بازی گفت: شما می‌دانید بازی سختی است و نیازی به صحبت درباره اهمیت این بازی نیست. همه می‌دانیم دیدار حیاتی است و اهمیت زیادی دارد. برای بحرین احترام زیادی قائل هستیم. بحرین با سازماندهی خوبی بازی می‌کنید. تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

اسکوچیچ در خصوص آخرین شرایط تیم ملی ایران بعد از پیروزی مقابل هنگ کنگ، تصریح کرد: بازسازی و ریکاوری و تمرینات تاکتیکی را انجام دادیم. همه چیز را درباره بازی با هنگ کنگ کنار گذاشتیم. به آن بازی فکر نمی‌کنیم و پرونده‌اش را بسته‌ایم. همه کارهایی که لازم بوده است را انجام داده‌ایم. تیم از نظر جسمانی در شرایط خوبی است و همه کارها برای انجام بازی مطلوب انجام شده است.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص رویارویی با بحرین مجدداً در منامه تاکید کرد: فرقی نمی‌کند بازی کجا برگزار شود. چه در تهران چه در بحرین برای برد می آییم. شرایط برای ما مشابه است. شرایط عادی این بود که ما در ایران میزبان باشیم ولی برای برد اعتماد به نفس داریم. اگر منظورتان از تفاوت بازی با رفت باشد، بر خلاف سایر تیم‌ها باید چهار بازی در این شرایط آب و هوایی انجام بدهیم و وضعیت از این نظر متفاوت است.

اسکوچیچ تاکید کرد: برای بحرین احترام قائل هستیم ولی در عین حال تیم ما هم برای این بازی کاملاً آماده است.

وی در مورد اطلاعاتش از تیم ملی بحرین و نقاط ضعف و قوت این تیم گفت: شما چه فکر می‌کنید؟ بله. شما فکر می‌کنید من حرفه‌ای نیستم. در حالی که من حرفه‌ای هستم. تیم شما را مثل تیم خودم می‌شناسم. بحرین را مثل کف دستم می شناسم. (مترجم اسکوچیچ در حالی این جمله آخر را اعلام کرد که در فایل صوتی منتشر شده، سرمربی تیم ملی اصطلاح شناختن مثل کف دست را به کار نبرد)

خبرنگاری از اسکوچیچ در خصوص صدرنشینی تیم ملی عراق سئوال کرد که سرمربی ایران گفت: من به تیم ملی عراق فکر نمی‌کنم. کاری نداریم کدام تیم صدرنشین یا دوم جدول است. من فقط به بحرین و بازی فردا فکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین در پاسخ به سئوال دیگری درباره بازی رفت ایران و بحرین در دور رفت و اشتباهات آن مسابقه گفت: آن مسابقه برایم مهم نیست. شرایط تیم تغییر کرده است. مربی، بازیکنان و سبک بازی جدیدی به ایران آمده است. ارتباطی بین بازی رفت و دیداری که فردا برگزار می‌شود وجود ندارد.

انتهای پیام/۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.