کد خبر : 63644
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
-

بایدن،پیشنهاد پوتین را نپذیرفت

بایدن،پیشنهاد پوتین را نپذیرفت
 وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، طرف آمریکایی پیشنهاد ولادیمیر پوتین برای انجام مذاکرات با جو بایدن را به شکل ویدیو کنفرانس در جوی باز جهت بررسی مشکلات دوجانبه تایید نکرد.

به گزارش سورپرس، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: متاسفانه اعلام می‌کنیم طرف آمریکایی پیشنهاد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه برای انجام مذاکرات با جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در ۱۹ یا ۲۲ مارس را به شکل یک کنفرانس ویدیویی باز جهت بررسی مشکلات دوجانبه روی هم انباشته شده و تعدادی از مسائل از جمله ثبات استراتژیک نپذیرفت.

 

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: نابودی هرگونه فرصت دیگری برای ایجاد برون رفت از تنگنا در روابط روسیه و آمریکا ناشی از اشتباه واشنگتن است و مسؤولیت آن کاملا به عهده آمریکاست.

جو بایدن در گفت‌وگو با شبکه ای بی سی نیوز آمریکا گفته بود، ولادیمیر پوتین بهای مداخله‌اش در انتخابات آمریکا را پرداخت خواهد کرد، و این مساله به زودی اتفاق خواهد افتاد.

بایدن،پیشنهاد پوتین را نپذیرفت

واکنش کرملین به احتمال گفتگو بین پوتین و بایدن

کرملین نیز به پرسش درباره احتمال گفت‌وگو بین پوتین و بایدن پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین گفت: ” برنامه‌ای برای گفت‌وگو با جو بایدن برای رئیس جمهوری روسیه تدارک دیده نشده، هیچ آمادگی از طرف آمریکایی وجود ندارد.”

پوتین پیش از این روز دوشنبه را به عنوان تاریخ احتمالی بحث زنده با جو بایدن پیشنهاد داده بود.

پسکوف به خبرنگاران گفت: ” نه، امروز چنین چیزی در برنامه‌ها وجود ندارد. در واقع تا آنجا که من فهمیدم، طرف آمریکایی آماده نبود.”

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.