کد خبر : 85416
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
-

مدیر شبکه تلویزیونی ترکیه:

باکو با جنگنده‌های اف۳۵ اسرائیل چه نقشه‌ای برای حمله به ایران دارد؟

باکو با جنگنده‌های اف۳۵ اسرائیل چه نقشه‌ای برای حمله به ایران دارد؟
مدیر شبکه تلویزیونی قدس تی‌وی ترکیه گفت: مقام‌های آذربایجان باید توضیح دهند با جنگنده های اف۳۵ اسرائیل چه کار می‌خواهند انجام دهند و برای حمله به ایران چه طرح و نقشه‌ای کشیده‌اند؟

به گزارش گروه بین الملل سورپرس به نقل از خبرگزاری آنا، نورالدین شیرین در اظهاراتی تلویزیونی به‌شدت از وجود سلاح و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان انتقاد کرد و گفت: وجود تجهیزات نظامی اسرائیل در خاک آذربایجان تنها ادعای جمهوری اسلامی ایران نیست. گزارش‌ها و اخباری در رسانه‌های مختلف منتشر شده است که نشان می‌دهد جنگنده‌های اف۳۵ اسرائیل در آذربایجان حضور دارند. هفتم اکتبر سال جاری گزارشی در رسانه‌های خبری با همین عنوان منتشر شد. این چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

وی افزود: جنگنده‌های اسرائیلی در آذربایجان مستقر شده‌اند و این فقط ادعای ایران نیست. آن‌هایی که باید اطلاعاتی داشته باشند، می‌دانند جنگنده‌های اف۳۵ رادارگریز هستند و از آن‌ها برای حمله به مراکز راهبردی، تأسیسات هسته‌ای و مراکز نظامی استفاده می‌شود.

مدیر شبکه تلویزیونی قدس تی‌وی ترکیه عنوان کرد: صهیونیست‌ها با این جنگنده‌ها از خاک آذربایجان هر روز می‌توانند به سوریه حمله کنند. مقام‌های آذربایجان اکنون باید توضیح دهند با جنگنده‌های اف۳۵ اسرائیلی چه کار می‌خواهند انجام دهند؟ با این جنگنده‌ها برای حمله به ایران چه طرح و نقشه‌ای کشیده‌اند؟ اگر فردا حمله و از این تجهیزات استفاده کنند، ما در ترکیه به‌عنوان متحد اسرائیل چه توضیحی خواهیم داشت؟ چطور به انسان‌ها و افکار عمومی پاسخ بدهیم، درحالی که امروزه دسترسی آزاد به اطلاعات به‌سرعت فراهم است.

نورالدین شیرین به کنایه گفت: الان جنگنده‌های اف۳۵ اسرائیل در خاک آذربایجان چه می‌کنند؟ آیا می‌خواهند ایروان را بمباران کنند؟ این فعال رسانه‌ای ترکیه اصالتاً اهل منطقه دریای سیاه و بزرگ‌شده استانبول است و از علاقه‌مندان انقلاب اسلامی به‌ شمار می‌رود. وی مصاحبه‌های زیادی در دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی انجام داده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.