کد خبر : 74188
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
-

بازی خطرناک فدراسیون فوتبال در تابستان داغ/ تصمیم مهم برای تیم ملی

بازی خطرناک فدراسیون فوتبال در تابستان داغ/ تصمیم مهم برای تیم ملی
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حالی تصمیم نهایی درباره ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ را به جلسه هیات مدیره موکول کرده است که فرصت چندانی تا شروع دور نهایی این رقابت‌ها باقی نمانده است.

به گزارش سورپرس؛ کاروان تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب چهار پیروزی متوالی در دور برگشت رقابت‌های مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی که در کشور بحرین برگزار شد به عنوان صدرنشین به تهران بازگشت تا مهم‌ترین سوال در خصوص آینده کادر فنی این تیم ایجاد شود.

دراگان اسکوچیچ که از روز بستن قرارداد با تیم ملی ایران مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت با کسب هفت پیروزی متوالی با این تیم توانست جای خود را در بین هواداران پیدا کند تا ماندن یا رفتن او تبدیل به دغدغه جدی شود.

اسکوچیچ که در همان روز معارفه‌اش به اهالی رسانه تنها بود و خبری از حیدر بهاروند سرپرست وقت فدراسیون فوتبال نداشت حالا نیز تجربه‌ای مشابه را در اوج موفقیت دارد.

او کمتر از همه مصاحبه کرد و کمتر از بقیه اعضای تیم مورد ستایش شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون قرار گرفت.

عزیزی خادم در اولین مصاحبه خود پس از صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی خبر از اتمام قرارداد اسکوچیچ داد و عنوان کرد برای تمدید قراردادش باید هیأت رئیسه نظر بدهد.

عدم تمایل عزیزی خادم برای ماندن اسکوچیچ در نخستین جملاتش پس از صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی جایی مشخص می‌شود که او زمان را برای گرفتن هر تصمیمی در خصوص تیم ملی ایران کافی می‌داند.

به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون فوتبال که خودش نیز عنوان کرد بازی‌های به مراتب سخت‌تری در انتظار تیم ملی ایران در مسیر صعود به جام جهانی است، از سوی مشاوران خود توجیه نشده که ملی‌پوشان باید حدود ۷۰ روز دیگر در بازی‌های دور نهایی شرکت کنند و دو ماه و نیم فرصت اندکی برای این موضوع است.

کمتر هوادار فوتبالی در ایران است که بدش نمی‌آید مربیان پرآوازه و مطرح دنیا امور فنی تیم ملی را عهده دار شوند اما برای تیمی که حریفانش در آسیا روزشماری می‌کنند تا آن را برده و شانس صعود خود به جام جهانی را افزایش دهند انتخاب مربی که آگاهی کافی به شیوه بازی ملی‌پوشان و همچنین تیم‌های منطقه ندارد نوعی مرگ تدریجی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.