کد خبر : 84065
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
-

بازیگران مرد محبوب و پرطرفدار ترکیه

بازیگران مرد محبوب و پرطرفدار ترکیه
به دلیل پخش سریالهای ترکیه ای با دوبله فارسی در شبکه های مختلف فارسی زبان، بازیگران ترک محبوبیت زیادی در بین ایرانیان پیدا کرده اند.

به گزارش سورپرس، بازیگران ترکیه به خاطر ظاهر خوبی که دارند، معمولاً افراد زیادی را به خود جذب می کنند و ظاهرشان باعث ایجاد درصد بالایی از موفقیت آن ها می شود. همانطور که می دانید زیبایی و جذابیت سلیقه ای بوده و نظر افراد درباره زیبایی یک چهره متفاوت است،

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه

بنابراین چهره هایی که دراین بخش به عنوان جذاب ترین بازیگران ترکیه معرفی می کنیم، کامل نیست. این افراد در ترکیه جزء بازیگران بسیار پرطرفدار و از نظر مردم جذاب و زیبا هستند.

بوراک اوزچیویت

بوراک یکی از پرطرفدارترین بازیگر های ترکیه محسوب می شود که در ۲۴ دسامبر سال ۱۹۸۴ به دنیا آمده و اصالتا اهل استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است. او شغل خود را از اول به عنوان یک مدل شروع کرد و در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقه بهترین مدل ترکیه بهترین مدل در جهان شناخته شد و بعد از آن کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی شروع کرد.

سریال «منفی ۱۸» اولین تجربه بازیگری بوراک بود، او در این سریال نقش یک مامور پلیس به نام مراد بازی می کرد. حریم سلطان از بهترین فیلم های بوراک محسوب می شود. او در سریال هایی که بازی کرده، همیشه بینندگان زیادی را به خودش جذب کرده است.

بوراک اوزچیویت

انگین آکیورک

انگین یکی از بهترین بازیگران ترکیه محسوب می شود که توجهات زیادی به او شده است. او در ۱۲ اکتبر سال ۱۹۸۱ در آنکارا پایتخت ترکیه متولد شده و جذابیت صورت او بسیار بالاست و تحصیلات بالایی در زمینه بازیگری دارد.

انگین اکیورک در سال های دانشجویی، به استودیو تئاتر پیوست و به بازی در نمایشنامه های آماتور مشغول شد. در سال ۲۰۰۴ و دو سال پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، تصمیم گرفت در برنامه استعداد یابی ستاره ترکیه شرکت کند که نوعی رقابت تلویزیونی بود و در آنجا توانست در گروه بازیگری برنده شود.

او در مورد تاریخ زبانشناسی هم مطالعات زیادی داشته است و یکی از ستاره های سینمای ترکیه محسوب می شود.

انگین اکیورک

جان یامان

جان یامان در ۸ نوامبر سال ۱۹۸۹ در شهر استانبول و در خانواده ای که ریشه آن ها در یوگسلاویاست متولد شد. او یک بازیگر ترکیه ای بسیار محبوب است که تحت برنامه بورسیه دانشجویان راهی آمریکا و در سال ۲۰۱۲ در بخش حقوقی دانشگاه یدی تپه فارغ التحصیل شد.

جان یامان فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۴ شروع کرد و در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ سریال های پرطرفداری را بازی کرد و اکنون هم در کانال های معروف ترکیه سریال دارد. ماه کامل جزو بهترین فیلم های جان یامان محسوب می شود.

 جان یامان

کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ یکی از بهترین بازیگران ترکیه است که در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۸۳ متولد شده و او را به عنوان بهترین مدل جهان هم می شناسند. او توانست در رقابت مدل ها در سال ۲۰۰۲ اول شود و در سال ۲۰۰۵ اولین فعالیت بازیگری خود را شروع کرد.

اولین کار کیوانچ تاتلیتوغ در حرفه بازیگری، بازی در سریال «گوموش» و در نقش اصلی آن بود. او در سریال «کوزی گونی» جزو بازیگران نقش اصلی بود و بیش از ۱۰ جایزه ارزشمند را به ارمغان آورد و دوباره در سال ۲۰۱۱ نیز به عنوان بهترین بازیگر مرد ترکیه انتخاب شد.

رویای پروانه، عشق ممنوع نیز از بهترین فیلم های این بازیگر محبوب ترک محسوب می شوند.این بازیگر ترکیه ای طرفداران بسیار زیادی را جذب می کند و سریال های زیادی در دست تولید دارد.

کیوانچ تاتلیتوغ

مراد ییلدریم

مراد یکی از بهترین بازیگران ترکیه ای است که در ۱۳ آوریل سال ۱۹۷۹ متولد شده است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه ترکیه است و سریال های زیبا و پرطرفدار بازی کرده است.

مراد ییلدیریم

باریش اوردوچ

باریش متولد ۹ اکتبر سال ۱۹۸۷ در سوئیس است. این بازیگر ترکیه ای در سریال و فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده، البته در سوئیس بزرگ شده اما تصمیم گرفت به ترکیه برگردد و تحصیلاتش را در آنجا تکمیل کند.

باریش اردوچ

کرم بورسین

کرم یکی از جذاب ترین بازیگر های ترکیه است که در ۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ در استانبول متولد شده است. به خاطر شغل پدرش مجبور بودند که از همان دوران کودکی کشور زندگی خود را تغییر دهند.

او دبیرستان خود را در تگزاس به اتمام رساند تا اینکه برای دانشگاه به بوستون آمد و در رشته بازیگری تحصیل کرد. او با بازیگران بسیار معروف در ترکیه همبازی شده است.

 کرم بورسین

بورا گولسوی

بورا یکی از موفق ترین بازیگران ترکیه ای متولد ۲۲ فوریه سال ۱۹۸۲ در آنکارا است که در رشته معماری تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۴ مدرک دکترای خود را از دانشگاه گرفته و اکنون هم در سریال های تلویزیونی معروفی بازی می کند.

بورا گولسوی در سال ٢۰۰۴ برای اولین بار با فیلم کوتاه Trio به عرصه ی بازیگری قدم گذاشت و پس از آن، کارگردانی و بازیگری چند فیلم کوتاه را برعهده گرفت. بورا گولسوی با بازی در سریال «کوزی گونی» در نقش «گونی» به شهرت رسید.کوزی گونی، فاطماگل از بهترین فیلم های اوهستند.

بورا گولسوی

کنعان ایمیرزالی اوغلو

کنعان جزء جذاب ترین بازیگران ترکیه و متولد ۱۸ ژوئن سال ۱۹۷۴ در روستای اوچم آنکارا است که ظاهر بسیار خوبی دارد. او به خاطر چهره و اندام مطلوبش وارد دنیای مد شد و اولین بار با بازی در سریال «دل دیوانه» وارد تلویزیون شد.

او در فیلم های مختلفی بازی کرده است و مخاطبان بسیار زیادی دارد و اکنون هم جزء جذاب ترین ها و محبوب ترین ها محسوب می شود. ایزل از بهترین فیلم های این بازیگر محبوب ترک محسوب می شود.

کنعان ایمیرزالی اوغلو

چاعاتای اولوسوی

چاعاتای یکی از بازیگران نامدار ترکیه محسوب می شود که ۲۳ سپتامبر سال ۱۹۹۰ در محله باقرکوی، شهر استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یکی از جذابترین بازیگران ترکیه شناخته می شود که کیفیت کارش بسیار بالاست و معمولاً سریال هایی که بازی می کند؛ جزء سریال های خوب و محبوب هستند.

«چاعاتای اولوسوی» با بازی در سریال های تلویزیونی «محبوب» به سرعت بین مردم شهرت پیدا کرد. جزر ومد از بهترین فیلم های این بازیگر ترک محسوب می شود. او علاوه بر اینکه در ترکیه طرفدار دارد، بسیاری از مردم در کشورهای دیگر دنیا هم کارهای او را دنبال می کنند.

چاتای اولسوی

آکین آکینوزو

آکین یکی از جذاب ترین و موفق ترین بازیگر های ترکیه است که در سال ۱۹۹۰ در آنکارا متولد شد. او ۱۸۰ سانتیمتر قد دارد و وزنش ۷۰ کیلوگرم است و تحصیلات خود را در لس آنجلس کامل کرد و در زمینه بازیگری نیز تحصیل کرد.

آکین آکینوز

مهمت گونسور

مهمت گونسور یکی از بازیگران نامدار ترکیه محسوب می شود که متولد ۸ مه ۱۹۷۵ در استانبول است. او ابتدا یک مهماندار و سپس یک مدل بود و بازیگری خود را با بازی در فیلم های ترکی، ایتالیایی و آمریکایی آغاز کرد.

استانبول سرخ از بهترین فیلم های او محسوب می شود. او در جشنواره ی بین المللی فیلم آنکارا در سال ۱۹۹۷ برندهٔ جایزه امیدبخش ترین بازیگر نقش اول مرد شد.

مهمت گونسور

بیرکان سوکولو

بیرکان از جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه محسوب می شود که در سال ۱۹۸۵ در استانبول متولد شده است. تحصیلات خود را هم در استانبول به اتمام رساند و ۱۰ سال است که به صورت حرفه ای بسکتبال بازی می کند و در سال ۲۰۰۳ هم رتبه سوم را در بین بهترین مدل های ترکیه کسب کرد.

بیرکان سوکولو

بوراک دنیز

بوراک دنیز یکی دیگر از بازیگران جذاب و خوش قیافه ترکیه است که در ۲۰ اکتبر سال ۱۹۸۹ در استانبول متولد شد و از دپارتمان هنری مدرک خود را گرفت.

بوراک دنیز

انگین اوزترک

انگین هم یکی دیگر از بازیگران جذاب ترکیه محسوب می شود که در ۲۸ سپتامبر سال ۱۹۸۶ متولد شد و چهارمین فرزند خانواده شان است. او به تئاتر علاقه زیادی داشت، به همین دلیل در ازمیر در مدرسه هنر ثبت نام کرد. البته شغل های دیگری هم داشت اما در نهایت مسیرش را در بازیگری پیدا کرد.

انگین اوزترک

ازجان دنیز

ازجان یکی از با استعدادترین و جذاب ترین بازیگر های ترکیه محسوب می شود. نه تنها در ترکیه فیلم بازی می کند، بلکه خواننده، نویسنده و کارگردان موفق ترکی هم هست که در سال ۱۹۷۲ در آنکارا متولد شده.

او در دوران تحصیلش داستان های کوتاه زیادی داشت و به عنوان یک فرد آماتور در تئاترهای گروهی شرکت می کرد و کم کم خودش را در زمینه بازیگری ارتقا داد.

اوزجان دنیز

برک اوکتای

برک یکی از با استعدادترین بازیگر های ترکیه است. او متولد ۲۸ اکتبر سال ۱۹۸۲ در آنکارا است. او هم بازیگر و هم مدل است و یکی از موفق ترین ها محسوب می شود که در تحصیلاتش هم همیشه نسبت به بقیه بهتر عمل می کرد.

برک اوکتای

تولگا ساریتاش

تولگا در استانبول متولد و بزرگ شده است. این بازیگر جذاب و موفق متولد ۳۰ می سال ۱۹۹۱ و فارغ التحصیل در رشته تئاتر است و در زمینه موسیقی هم فعالیت هایی دارد و او را یکی از جذاب ترین های ترکیه می دانند.

او در سال ۲۰۰۹ وقتی ۱۸ ساله بود با فیلم ابر سیاه جلوی دوربین رفت سپس سال ۲۰۱۱ با سریال نرو وارد قاب تلویزیون شد.

تولگا ساریتاش

تورگات تولگاهان ساییشمان

تورگات تولگاهان ساییشمان مدل و بازیگر معروف ترکیه ای است که متولد ۱۷ دسامبر سال ۱۹۸۱ در استانبول ترکیه است. او فارغ التحصیل رشته ی مدیریت کسب و کار از دانشگاه دوئوش است که کار حرفه ای خود را به عنوان مدل آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ توانست در مسابقات بهترین مدل ترکیه، در جایگاه دوم قرار گیرد.

تورگات تولگاهان ساییشمان در فیلم سینمایی «هدف زندگی من» در سال ۲۰۰۸ بوده است.

تولگاهان ساییشمان

شوکرو اوزیلدیز

شوکرو یکی از زیبا ترین بازیگر های ترکیه بوده که در ۱۸ فوریه سال ۱۹۸۸ در ایزمیر متولد شده است. مادرش اهل یونان و پدرش هم متعلق به دریای سیاه در ترکیه است و در زمینه مهندسی دریایی در استانبول تحصیل کرده و اکنون جزء جذاب ترین های ترکیه محسوب می شود.

شوکرواوزییلدیز

اونور تونا

اونور در ۲ جولای سال ۱۹۸۵ در ترکیه متولد شده است. شغل مدلینگ را به مدت چهار سال در ایزمیر ادامه داد تا اینکه بعد از آن وارد حیطه بازیگری شد و در این زمینه هم خوش درخشید و اولین بار در سال ۲۰۱۱ سریال بازی کرد.

انور تونا

تانر اولمز

تانر در استانبول تحصیلاتش را به اتمام رساند. او مشغول فعالیت در زمینه تئاتر بود و بعد از آن وارد سریال ها و تبلیغات مختلف در تلویزیون ترکیه شد. او متولد ۹ آگوست سال ۱۹۸۶ از در استانبول است.

تانر اولمز

هالیت ارگنچ (خالد ارگنچ پور)

هالیت ارگنچ متولد ۳۰ آوریل ۱۹۷۰ در استانبول ترکیه می باشد. او یکی از خوش چهره ترین بازیگران ترک است که در سریال «حریم سلطان» در نقش محشتم سلطان یا «سلطان سلیمان» ایفای نقش کرده است.

این مرد کم موی خوش تیپ و خوش چهره به جز سریال حریم سلطان در سریال های هزار و یک شب، ظهور امپراتوری ها، عثمانی، پدرم و پسرم، وطنم تویی و بابل نیز نقش آفرینی کرده است او در سریال «هزار و یک شب» در مقابل همسر واقعی اش بازی کرد.

هالیت ارگنچ

ابراهیم چلیککول

ابراهیم متولد ۱۴ فوریه سال ۱۹۸۲ در ازمیر است که با بازی در سریال ها و فیلم های ترکیه ای مثل «عشق سیاه و سفید » و « خانه تو سرنوشت توست» به شهرت رسید.

ابراهیم چلیککول

تقریبا دو سال است که یک مدل مشهور و محبوب است. پدرش عرب است. او در زمینه بسکتبال هم فعالیت های زیادی دارد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.