کد خبر : 65288
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
-

بازگشت سپاهان به صدر/ فرصت طلبی«محرم» از غفلت سرخابی‌ها

بازگشت سپاهان به صدر/  فرصت طلبی«محرم» از غفلت سرخابی‌ها
سپاهان از لغزش پرسپولیس و استقلال استفاده کرد و با شکست سایپا در تهران فاصله‌اش را با تیم‌های دوم و سوم جدول افزایش داد.

به گزارش سورپرس؛ تیم‌های سایپای تهران و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز(دوشنبه) برگزار کننده آخرین بازی هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند که در پایان تیم میهمان موفق شد با یک گل در ورزشگاه شهید دستگردی به برتری دست پیدا کند.

زننده تک گل این بازی عزت‌الله پورقاز بود. مدافع باتجربه سپاهان در دقیقه سوم دیدار موفق شد کرنرِ ارسالی از سوی احسان حاج‌صفی را با ضربه سر وارد دروازه خودروسازان کند. در ادامه هر دو تیم، به ویژه سپاهان موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما حاصلی نداشت. مشکی‌پوشان یک بار تیر دروازه محمدحسین اکبرمنادی را هم به لرزه درآوردند اما گل دوم زده نشد.

نیازمند و اکبرمنادی چند سیو درخشان در جریان بازی و خصوصا در لحظات پایانی از خود نشان دادند تا بازی همان یک گل را داشته باشد. دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان در اواخر مسابقه یک سیو دیدنی روی شوت حسین‌زاده از خود نشان داد.

 

شاگردان محرم نویدکیا با این برد ارزشمند، ۴۰ امتیازی شده و به تنهایی با ۲ و ۶ امتیاز فاصله به ترتیب نسبت به پرسپولیس و استقلال در صدر جدول قرار گرفتند تا نهایت استفاده را از لغزش دو تیم پایتخت‌نشین برده باشند.

سایپا هم هشتمین بازی بدون برد خود در لیگ و جام حذفی را تجربه کرد تا همچنان با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم باشد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی(محمد کریمی)، سروش رفیعی(مهدی ترکمان)، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمد محبی(یاسین سلمانی)، سجاد شهباززاده(کی‌روش استنلی)

ترکیب سایپا:

محمدحسین اکبرمنادی، سعید محمدفرد(فرزاد جعفری)، رضا علیاری، حسین کامیاب(امیرحسین حسین‌زاده)، مهیار جباری، حسین مالکی، سیدابوالفضل جلالی، محسن مسلمان، مهرداد عبدی، محمدصادق بارانی(سینا مریدی)، روح‌الله سیف‌اللهی(مهرداد حیدری)

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.