کد خبر : 22907
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
-

بازگشت روحانی به مسکو

بازگشت روحانی به مسکو
با لغو ممنوعیت ورود ورزشکاران و مربیان خارجی به روسیه که ساعاتی پیش اعلام شد، حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه پس از ۸۰ روز بزودی عازم این کشور خواهد شد.

به گزارش سورپرس، در پی تصمیم دولت روسیه برای مبارزه با شیوع کرونا، اتباع برخی کشورها از جمله ایران اجازه ورود به این کشور را نداشتند.

حسین روحانی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه نیز که اسفندماه سال گذشته به همراه تیمش عازم رقابت‌های لیگ جهانی اتریش شده بود، علی رغم دوری ۳ ماهه از ایران  اجازه ورود به مسکو را دریافت نکرد و پس از آن با هماهنگی فدراسیون کاراته روسیه عازم استونی شد اما در نهایت پس از ۲ ماه حضور در استونی، چند روز پیش ناگزیر شد به ایران بازگردد تا به محض مهیا شدن شرایط عازم روسیه شود.

اما خبرگزاری تاس روسیه ساعاتی پیش اعلام کرد ممنوعیت ورود ورزشکاران و مربیان خارجی به این کشور لغو شده و این افراد پس از ورود به روسیه باید به مدت ۱۴ روز در قرنطینه بمانند.

حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه در گفتگویی خبری، در این باره اظهار کرد: با این تصمیم دولت روسیه فورا اقدامات لازم را با هماهنگی فدراسیون کاراته روسیه برای بازگشت به این کشور انجام خواهم داد تا هر چه سریعتر عازم روسیه شوم.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.