کد خبر : 45959
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
-

بارش بی‌وقفه باران خللی در تردد شهروندان منطقه دو ایجاد نکرد

بارش بی‌وقفه باران خللی در تردد شهروندان منطقه دو ایجاد نکرد

شهردار منطقه ۲گفت: با آماده باش نیروهای خدمات شهری منطقه  در ساماندهی کانال ها و مسیل ها  و هدایت آب های سطحی،بارش بی وقفه باران در محله های شمال غرب تهران هیچ گونه آبگرفتگی معابر را در پی نداشته است.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حسن رحمانی با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز بارش های پاییزی ،نیروهای خدمات شهری  و عوامل اجرایی نواحی در قالب اکیپ های عملیاتی و لایروبی به صورت آماده باش در معابر پر تردد و اصلی منطقه حضور یافته اند تا خللی در تردد شهروندان به وجود نیاید.

وی با اشاره به شناسایی نقاط حساس و آبگیر توسط  کمیته ویژه مدیریت بارش ها گفت: نیروها ی خدمات شهری مجهز به ابزار آلات رفع آبگرفتگی ها در نقاط حساس و آبگیر نواحی ۹گانه منطقه مستقر شدند و با استفاده از تجهیزات مکانیکی،  با لایروبی نقاط قابل دسترس مسیل ها، حوضچه های رسوبگیر و نهرها، اقدام به بازگشایی و رفع آبگرفتگی انهار و هدایت آبهای سطحی کردند.

شهردار منطقه ۲  با بیان اینکه تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی برای مدیریت بارش ها با هدف تسهیل رفت و آمد در معابر منطقه۲ تهران  تا پایان بارش ها پییش بینی شده است افزود: شهرداری منطقه دو با به کارگیری تمام توان و امکانات خود تلاش دارد در روزهای بارندگی از ورود هر گونه آبگرفتگی و اخلال در رفت وآمد شهروندان پیشگیری کند.

رحمانی با اشاره به اینکه پاکسازی و لایروبی مسیل ها و کانال های فرعی و اصلی از مهمترین اقداماتی است که به صورت مستمر و منظم در حال اجراست و خوشبختانه از آغاز بارش باران تاکنون مشکل آبگرفتگی نداشته ایم ، افزود: لایروبی و پاکسازی ٣٠ کیلومتر مسیل و ۵٠ کیلومتر کانال اصلی و ۱۳۰ هزار متر طول کانال های فرعی با استفاده از عوامل کارگری،ماشین آلات و ادوات سنگین انجام شد.


شهردار منطقه۲ با اشاره به اینکه نیازمند مشارکت شهروندان در خصوص عدم تخلیه زباله های شهری در انهار و کانال های عبوری هستیم تا  در هدایت آبهای سطحی مشکلی ایجاد نشود ، یادآور شد: با توجه به اینکه مدیریت شهری تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است ولی همچنان از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ آماده دریافت نظرات شهروندان است.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.