کد خبر : 49038
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۲۷
-

بارسلونا اجازه اشتباه ندارد/ لوانته فرصتی برای خروج از بحران

بارسلونا اجازه اشتباه ندارد/ لوانته فرصتی برای خروج از بحران
بارسلونا پس از دو شکست در هفت روز گذشته به دنبال پیروزی برابر لوانته است تا وضعیت خود را بهتر کند.

به گزارش سورپرس به نقل از بی‌ساکر، بارسلونا پس از شکست مقابل کادیس در لالیگا و از دست دادن جایگاه نخست جدول لیگ قهرمانان اروپا با باخت مقابل یوونتوس اکنون به یک برد نیاز دارد تا شرایط را بهتر کند. آبی اناری‌ها یک‌شنبه به مصاف لوانته می‌روند، تیمی که منتظر است تا از وضعیت اضطراری میزبانش بهترین بهره را ببرد.

برای تیم رونالد کومان تنها سه امتیاز ارزش دارد، نه فقط به این خاطر که فاصله‌اش را با اتلتیکومادرید و رئال مادرید کم کند بلکه نمی‌خواهد بدترین شروع فصل در ۳۳ سال اخیر به ثبت برسد. بارسا از فصل ۱۹۹۵ تاکنون در ۱۰ هفته نخست به این اندازه امتیاز کم کسب نکرده بود. آبی اناری‌ها در ۱۰ بازی فقط ۱۴ امتیاز به دست آوردند و چهار پیروزی، چهار شکست و دو تساوی را به ثبت رساندند. آن‌ها از اتلتیکو صدرنشین ۱۲ امتیاز کم‌تر دارند.

دیدار برابر لوانته، تیم هجدهم جدول، یکی از چهار بازی خانگی بارسا تا پایان سال ۲۰۲۰ خواهد بود. این تقابل فرصتی خواهد بود تا بازیکنان تیم کاتالانی ابهام را بر طرف کنند. زمانی که بارسا گلی دریافت می‌کند به سختی می‌تواند نتیجه را جبران کند. کومان به خاطر آسیب دیدگی عثمان دمبله، جرارد پیکه، آنسو فاتی و سرخی روبرتو انتخاب‌های کمی برای تغییر در ترکیب می‌تواند داشته باشد. به همین خاطر نمی‌تواند به بازیکنان جوانی همچون کونراد، فوئنته و ریکی پویگ بازی ندهد.

لوانته در مقابل هفته گذشته پس از پیروزی مقابل ختافه جان دوباره گرفت و به هشت هفته بحران و ناکامی در کسب پیروزی پایان داد. این تیم می‌تواند با شکست بارسا اولین برد خارج از خانه‌اش را به دست آورد.

انتهای پیام/۱۲۳

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.