کد خبر : 100634
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۰۱
-

توقف بارسا مقابل گالاتاسرای/ کم هیجان مثل لیگ اروپا

توقف بارسا مقابل گالاتاسرای/ کم هیجان مثل لیگ اروپا
بارسلونا در دیداری رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل گالاتاسرای به تساوی 0-0 رضایت داد.

به گزارش سورپرس، شاگردان ژاوی که در چهار دیدار اخیر نمایش های بسیار خوبی داشتند و به پیروزی های امیدوارکننده ای رسیدند، در دیدار امشب عملکرد چندان درخشانی ارائه ندادند و در نهایت به یک تساوی بدون گل رسیدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه ۲۷، روی ضربه آزاد ممفیس دیپای، چیزی نمانده بود که بارسا به گل برسد اما اینیاکی پنیا با واکنشی دیدنی دروازه گالاتاسرای را بسته نگه داشت.

۱۰ دقیقه بعد نوبت گالاتاسرای بود که اولین موقعیت جدی اش را روی اشتباه سرجینیو دست ایجاد کند اما حضور به موقع اریک گارسیا دروازه بارسا را بسته نگه داشت.
در دقیقه ۴۲ بار دیگر دیپای روی دروازه گالاتاسرای خطرساز شد اما این بار هم پنیا با واکنشی تماشایی و به موقع، مانع گلزنی او شد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

دقایق ابتدایی نیمه دوم هم بدون موقعیت خاصی سپری شد تا اینکه در دقیقه ۵۶، بارسا صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما ضربات عثمان دمبله و آداما ترائوره توسط مدافعان گالا بلوکه شد.

فشار حملات بارسا ادامه پیدا کرد و هر بار پنیا با واکنشی دیدنی مانع از گلزنی بازیکنان بارسا می شد. در دقیقه ۷۵، دی یونگ تا آستانه زدن گل برتری بارسا پیش رفت اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۷۹ تیم میهمان به گل رسید اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.