کد خبر : 44975
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
-

ایران در توسعه والیبال افغانستان نقش خواهد داشت

ایران در توسعه والیبال افغانستان نقش خواهد داشت
فدراسیون والیبال افغانستان برای نخستین بار با همکاری فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، لیگ سراسری والیبال خود را آغاز کرد.
به گزارش سورپرس، لیگ والیبال افغانستان با مشارکت و ایفای نقش مربیان، داوران و مسئولان فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و این مسابقات با استاندارد‌های روز جهانی درحال برگزاری است.
اسداللهی، مربی ایرانی تیم جوانان و نوجوانان والیبال افغانستان که در ماه‌های اخیر توانسته است تعدادی از علاقه‌مندان والیبال را در این دور ازمسابقات شناسایی و آموزش دهد می‌گوید: استعداد جوانان افغان بسیار نزدیک به والیبالیست‌های ایرانی است. در کنار فدراسیون والیبال ایران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان نیز با همکاری تجار و بازرگانان نقش فراوانی در اعزام تیم والیبال افغانستان برای برگزاری اردو در ایران داشته است.
در نخستین دور لیگ والیبال افغانستان، شش تیم با همدیگر مسابقه می‌دهند و این مسابقات به صورت زنده از تلویزیون ملی افغانستان پخش می‌شود. توسعه والیبال افغانستان با همکاری فدراسیون والیبال ایران از سال گذشته و از زمان مسئولیت فدراسیون والیبال ایران برای توسعه والیبال در مرکز آسیا آغاز شده است.
سرمربی تیم والیبال افغانستان نیز بر استفاده از تجارب و توانایی‌های والیبال جمهوری اسلامی ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد تیم‌های والیبال افغانستان با همکاری فدراسیون والیبال ایران در عرصه مسابقات منطقه‌ای و بین المللی حضور یابند.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.