کد خبر : 83908
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
-

ایرانی‌هایی در قامت رئال مادرید

ایرانی‌هایی در قامت رئال مادرید
درخشش مهدی طارمی در پورتو ادامه دارد.

به گزارش سورپرس، جمعه شب گذشته دو تیم پورتو و ژیل ویسنته در لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که شاگردان کنسیسائو با دو گل خارق العاده مهدی طارمی و سرجیو اولیویرا توانستند حریف‌شان را شکست دهند. مهدی طارمی در این دیدار یک گل دیگر نیز به ثمر رساند که داور آن را آفساید اعلام کرد.

مهاجم تیم ملی ایران با درخششی که در این دیدار داشت باز هم تحسین همگان را با خود به همراه داشت. با شروع بازی و در حالی که ژیل ویسنته حملات خود را روی دروازه پورتو آغاز کرده بود، مهدی طارمی در دقیقه ۸ توپ را از مدافع تیم میزبان ربود و با دید خوب از میانه‌های میدان شوتی غیر قابل پیش بینی را روانه دروازه حریف کرد و این توپ به زیبایی وارد دروازه ژیل ویسنته شد.

عملکردی که یک بار دیگر مهارت بالای این بازیکن و فصل درخشان لژیونرهای ایرانی در اروپا را نشان داد. نمایش خوب دیگر لژیونرها در لیگ‌های مختلف نیز این مساله را به وضوح ثابت می‌کند و نوید روزهای خوب را در سال‌های پیش رو برای نسل طلایی تیم ملی ایران می‌دهد.

ایرانی‌هایی در قامت رئال مادرید

درخشش ایرانی‌ها دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران را هم به وجد آورد و این مربی در این رابطه گفت: ما مهدی طارمی بهترین بازیکن پورتو را در اختیار داریم. سردار آزمون بهترین گلزن لیگ روسیه و زنیت را داریم. علیرضا جهانبخش در فاینورد هلند بازی می‌کند. همچنین بازیکنانی به غیر از خط حمله داریم که در شارلروا بلژیک و آ.اک بازی می‌کنند. این‌ها بازیکنانی هستند که بازی کردن در رئال برای آن‌ها زیاد نیست.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.