کد خبر : 53644
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
-

طی دو سال گذشته صورت گرفت؛

ایجاد بیش از ۶۰۰ کد رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

ایجاد بیش از ۶۰۰ کد رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت:کد رشته محل برخی رشته ها که بازار کار و تقاضایی نداشتند صفر شده و به جای آن رشته های جدیدتری تعریف شد به طوری که طی دو سال بالای ۶۰۰ کد رشته محل جدید ایجاد شد.

به گزارش سورپرس؛ ابراهیم صالحی عمران با اشاره به اجرای طرح ساماندهی در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای ملزم است آموزشی را ارائه دهد که منتهی به نیاز جامعه و بازار کار شود در این راستا بسیاری از سرفصل‌های دروس دانشگاهی را تغییر داده و اکنون سرفصل‌های ارائه شده مطابق با نیاز روز جامعه است.

وی ادامه داد: در تعیین سرفصل‌ها نیز دانشگاه فنی و حرفه ای، صنعت و آموزش و پرورش با همکاری هم سرفصل‌ها را تعیین کرده اند و اکنون بیش از یکسال است که دانشجویان دانشگاه با سرفصل‌های جدید وارد دانشگاه می‌شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: کد رشته محل برخی رشته‌ها که بازار کار و تقاضایی نداشتند نیز صفر شده و به جای آن رشته‌های جدیدتری تعریف شد به طوری که طی دو سال گذشته بالای ۶۰۰ کد رشته محل جدید ایجاد شده است.

وی افزود: این کد رشته‌ها به بازار کار نزدیک تر است و این ها بخشی از کارهایی است که دانشگاه فنی و حرفه ای در راستای طرح ساماندهی دانشگاه انجام داده است.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.