کد خبر : 29603
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۷:۵۷
-

اوزیل درمسیر پیوستن به لیگ ترکیه

اوزیل درمسیر پیوستن به لیگ ترکیه
ترکیه رسانه ها حتم می دهند که اوزیل که اصالتی از ترکیه دارد به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ ترکیه ملحق خواهد شد.

به گزارش سورپرس، مسعود اوزیل هافبک آلمانی یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد اما به نظر می رسد که تا پایان قراردادش نخواهد ماند و آینده اش هر لحظه دور از لندن به نظر می رسد.

در ترکیه رسانه ها حتم می دهند که اوزیل که اصالتی ترکیه‌ای دارد به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ ترکیه ملحق خواهد شد. او از ژاپن، قطر، ایتالیا و آمریکا هم پیشنهاد دارد و به نظر می رسد که دوران حضورش در آرسنال به پایان رسیده است و مقصد جدیدی پیش رویش خواهد بود.

اخیرا شایعاتی در مورد حضور اوزیل در فنرباغچه مطرح شده است و هواداران از خرید وی استقبال کرده اند. این بازیکن از بچگی طرفدار فنرباغچه بوده است هر چند که دستمزد بالای وی باعث می شود تا حضورش در فوتبال ترکیه سخت به نظر برسد.

بازیکن سابق رئال مادرید سالی هفت میلیون یورو در لندن دستمزد می گیرد. وکیلش ارکوت سوگوت در مورد شرایط وی گفته است :” من وکیلش هستم. بحث قراردادش یک بحث محرمانه است. مسعود هنوز یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد. زمانی که قراردادش تمدید شود، تصمیم می گیرد و بهترین انتخاب را انجام می دهد.
از سویی فنرباغچه به خرید قرضی رونی لوپز از سویا فکر می کند. باشگاه ترکیه ای با وکیل بازیکن پرتغالی تماس گرفته است. سویا برای خرید رونی لوپز از موناکو در تابستان ۲۰۱۹ مبلغ ۲۵ میلیون یورو هزینه کرده بود.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.