کد خبر : 75050
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
-

انهدام چهار پهپاد رژیم صهیونیستی

انهدام چهار پهپاد رژیم صهیونیستی
برخی منابع عربی از پرواز چند فروند پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان لبنان خبر دادند.
به گزارش گروه بین الملل سورپرس، کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» در خبری فوری به نقل از منابع نزدیک به جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان نوشت: «نیرو‌های حزب‌الله از بیروت به سمت پهپاد‌های اسرائیلی تیراندازی کردند.»

بر اساس این گزارش، منابع حزب‌الله خبر دادند که نیرو‌های این جنبش، با چهار فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی ـ که از دریا به سمت محله ماضی در بیروت حرکت می‌کردند ـ درگیر شده و آن‌ها را ساقط کردند؛ هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

انهدام ۴ پهپاد اسرائیلی توسط حزب الله/ حمله هوایی و زمینی ترکیه به شمال عراق/ مذاکرات آمریکا و شورای همکاری خلیج‌فارس درباره امنیت گذرگاه‌های آبی/ تعطیلی بغداد و ۱۱ استان عراق به دلیل کمبود برق

به تازگی نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل متحد مستقر در لبنان، اعلام کرده‌اند که رژیم صهیونیستی با نقض قطعنامه‌های سازمان ملل، مکرر حریم هوایی لبنان را نقض کرده است.

در این گزارش آمده است: در بازه زمانی ژوئن تا اکتبر، ۶۱ ساعت و ۵۱ دقیقه پرواز ازسوی صهیونیست‌ها در حریم هوایی لبنان صورت گرفته است. حدود ۹۵ درصد از این موارد نقض حریم هوایی توسط پهپاد‌ها انجام گرفته است.

نقض مکرر و غیر قانونی حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی، در حالی صورت می‌گیرد که به تازگی ارتش رژیم صهیونیستی، مناطقی از مرز سرزمین‌های اشغالی با جنوب لبنان را هم منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.