کد خبر : 45134
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
-

ترامپ: انتخابات را بردم

ترامپ: انتخابات را بردم
با وجود آنکه حدود دو هفته از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گذرد و جو بایدن با کسب ۳۰۶ آرای الکترال بعنوان رئیس جمهوری منتخب آمریکا برگزیده شد، اما ترامپ همچنان با رد پذیرش این موضوع، در توئیتی نوشت: انتخابات را بردم.

به گزارش سورپرس، عدم پذیرش باخت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از سوی دونالد ترامپ  اکنون به یک نگرانی امنیتی در این کشور تبدیل شده است؛   وی طی این مدت بارها در حساب توئیتر شخصی خود مدعی  پیروزی خود در انتخابات و وجود تقلب در آرا انتخاباتی شده است، موضوعی که به کرات  ادعاهای وی با محدودیت  و برچسب های هشدارآمیز توئیتر همراه شده است.

ترامپ دقایقی پیش در ادامه این توهم در حساب توئیتر خود با حروف بزرگ نوشت: من انتخابات را بردم، پیامی که با برچسب هشدار توئیتر همراه بود که به مخاطب درمورد این پیام متذکر می شود «منابع رسمی نتایج این انتخابات را طور دیگری اعلام کرده اند».

ترامپ رئیس جمهوری که دوره ریاست جمهوری اش کم تر از دو ماه دیگر به اتمامی می رسد در توئیتی دیگر برای چندمین بار به رسانه های آمریکایی حمله ور شد و  درادامه ادعای برنده شدن در انتخابات آمریکا نوشت: چرا رسانه های متقلب (آمریکایی)   همچنان تصور می کنند جو بایدن درحال صعود به سمت ریاست جمهوری است  و از جانب ما چیزی را نمایان نمی کنند.

ترامپ در ادامه ادعاهای خود درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: بطرز بدی قانون اساسی مان در انتخابات ۲۰۲۰ نقض و ازهم پاشیده شد.

تمامی پیام های توئیتری ترامپ در این زمینه با محدودیت و هشدار شبکه اجتماعی توئیتر مواجه شد که به مخاطب یادآوری می کند «این ادعاها دروغین و ستیزه جویانه است».

درحالی ترامپ دقایقی پیش باردیگر بر پیروزی خود در انتخابات و حمله به رسانه های آمریکایی توئیت کرد که روز گذشته نیز برای فرافکنی شکست انتخاباتی خود، در فضای مجازی بار دیگر به رسانه های آمریکایی  حمله برد و با متهم کردن برخی رسانه ها به سکوت، آنها را دشمنان مردم خواند.

ترامپ روز ۲۵ آبان ماه در رشته توئیت های خود  علیه رسانه های آمریکایی نوشت: رسانه های خاموش دشمن مردم هستند.

مستاجر کاخ سفید، در توئیتی دیگر و با تشکر از یک کاربر هوادار خود، در مذمت رسانه های آمریکایی که مدعی آن است نتیجه انتخابات را بر ضد وی اعلام کرده اند، نوشت: رسانه آزاد و منصف از آمریکا رخت بسته اند، آنها تنها آن چیزی که خود خواهان نوشتن درباره آن هستند می نویسند.

درحالی ترامپ نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را با نتیجه ۲۳۲ رای الکترال در مقابل ۳۰۶ رای الکترال جو بایدن رقیب دموکرات خود باخت  که ر سانه های آمریکایی را به انتشار ارای نادرست متهم می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.