کد خبر : 68988
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
-

انتخابات در مشهد الکترونیکی برگزار می‌شود

انتخابات در مشهد الکترونیکی برگزار می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی از برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در مشهد خبر داد.

به گزارش سورپرس، محمدعلی نبی پور در جلسه ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به وسیع بودن حوزه برگزاری انتخابات اظهار کرد: وقتی کار سنگین است، جزئی کردن کار و دخیل کردن افراد بیشتر بهترین روش برای افزایش سلامت انتخابات است و در همین راستا تقسیم مشهد به منطقه و نواحی مختلف از اقدامات منطقی و از طرفی هم برای حل مشکلات اجرایی انتخابات می‌باشد.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی به برگزاری انتخابات الکترونیکی در مشهد پرداخت و افزود: مشهد با بیش از ۵ هزار صندوق، بزرگترین حوزه انتخابیه الکترونیکی در کشور است که باید به عنوان یک کار الگویی به آن توجه شود و می‌تواند در ادوار آینده از آن به عنوان یک نمونه موفق برای الکترونیکی کردن انتخابات در کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مشهد برای رفع برخی ابهامات مطرح در حوزه انتخابات الکترونیکی «شهر پایلوت» است، تاکید کرد: بهتر است قبل از انتخابات چند مانور برگزار شود چراکه در این صورت همکاران آی تی مستقر در فرمانداری در فرآیند کار قرار گرفته و آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی در ادامه این نشست اظهار کرد: تعداد ۳۴ هزار و ۵۰۰ صندوق اخذ رأی الکترونیکی برای کل کشور پیش بینی شده است که سهم خراسان رضوی از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۵ صندوق است.

حمیدرضا روحبخش افزود: همچنین هزار و ۵۰۷ شعبه اخذ رأی برای مشهد تعبیه شده و به ازای هر ۱۰ شعبه اخذ رأی، دو صندوق الکترونیکی در صورت مشکل آماده به کار هستند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.