کد خبر : 94120
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
-

کلینیک صنایع غذایی ایجاد می‌شود؛

امکان همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با صنایع غذایی

امکان همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با صنایع غذایی
مدیرکل صنعت، جامعه و دانشگاه از پتانسیل بالای همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با صنایع غذایی خبر داد.

به گزارش سورپرس، لاله ملک نیا، مدیرکل صنعت، جامعه و دانشگاه صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی در بازدید از صنایع غذایی استان، این استان را از قطب‌های اصلی صنایع غذایی کشور دانست و گفت: در سال‌های اخیر این صنایع با بهره‌گیری از مدیران توانمند، خلاق و کـارآفرین تـوانسته است جایگاه ممتازی را در تولید و صادرات صنایع غذایی، شیرینی و شکلات کشور کسب کند.

مدیرکل صنعت، جامعه و دانشگاه صنایع غذایی این استان را ازجمله صنایع پیشرو کشور مطرح کرد که در سایه مدیریت جهادی و با رفع موانع تولید به‌منظور حذف وابستگی کشور به خارج، قدم برمی‌دارد.

ملک نیا استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع مشکلات صنعت و نیاز جامعه و انجام اقدامات لازم در این خصوص را خواستار شد.

وی در ادامه با توجه به پتانسیل استان آذربایجان شرقی در صنایع مختلف، بر تأسیس کلینیک صنعت در این استان تأکید و ابراز امیدواری کرد که عقد قریب‌الوقوع توافق‌نامه همکاری، زمینه‌ساز ارائه خدمات متقابل بین دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی باشد.

حسن رسولی معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز در این جلسه به ایجاد رشته‌های تخصصی متناسب با نیاز صنایع اشاره کرد و از برنامه‌ریزی برای تأسیس رشته‌های مرتبط جدید در آینده نزدیک در این واحد خبر داد.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.