کد خبر : 57825
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
-

در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹؛

امکان میهمانی دروس عملی دانشجویان در شهر محل زندگی فراهم شد

امکان میهمانی دروس عملی دانشجویان در شهر محل زندگی فراهم شد
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در صورت ارائه دروس عملی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ امکان میهمانی این دروس در دانشگاه محل سکونت دانشجو فراهم است.

به گزارش سورپرس؛ مجتبی صدیقی  در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ارائه دروس عملی و آزمایشگاهی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این امکان وجود دارد که دانشجویان این دروس را در دانشگاه محل سکونت بگذرانند، گفت: مشابه ترم گذشته دانشگاه‌ها این آمادگی را دارند که در صورت ارائه واحدهای عملی به یکدیگر کمک کنند.

وی ادامه داد: در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در صورتی که واحد عملی ارائه شود، این امکان فراهم خواهد بود تا دانشجویان دروس عملی خود را در دانشگاه محل سکونت خود میهمان شوند.

در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تردد دانشجویان، این امکان فراهم شد تا دانشجویان کاردانی و کارشناسی با ثبت نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان، دروس عملی و آزمایشگاهی خود را در دانشگاه محل سکونت‌شان بگذرانند.

بر اساس آن دانشگاه‌های دولتی، فنی و حرفه‌ای همچنین غیردولتی غیرانتفاعی، دانشجویان کاردانی و کارشناسی این امکان را دارند که به صورت میهمان، دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیک‌ترین دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.

دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی که دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آنها خارج از محل سکونت‌شان است باید برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فقط برای دروس عملی و آزمایشگاهی در سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد https://portal.saorg.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

دانشگاه‌های مقصد باید نزدیک محل سکونت خانواده متقاضی باشد.

دانشجویان پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه سجاد دریافت می‌کنند. سازمان امور دانشجویان این امکان خاص را به دلیل وقوع شیوع کرونا و تعطیلی کلاس‌های درس دانشگاه‌ها برای دانشجویان فراهم کرده است.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.