کد خبر : 7230
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
-

بهزیستی کرمانشاه اعلام کرد

امسال سه هزار مجروح ناشی از تصادفات داشته ایم

امسال سه هزار مجروح ناشی از تصادفات  داشته ایم
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: امسال در اثر تصادفات بیش از 3 هزار نفر مجروح داشتیم که افزایش مصدومان حوادث رانندگی موجب بالا رفتن تعداد معلولان می‌شود.

به گزارش سورپرس، فضل‌الله شیری پیش از ظهر امروز در دیدار رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، اظهار داشت: لازمه رعایت قوانین و مقررات نظم اجتماعی است و در حوزه فرهنگی اقدامات لازم به منظور آشنایی مردم با قوانین و مقررات باید در اولویت باشد.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه بر افزایش آموزش‌های همگانی در استان برای توسعه انضباط اجتماعی ترافیک تاکید کرد و افزود: امسال در اثر تصادفات بیش از ۳ هزار نفر مجروح داشتیم که افزایش مصدومان حوادث رانندگی موجب بالا رفتن تعداد معلولان می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز، گفت: باید در راستای افزایش فرهنگ عمومی و رعایت مقررات مربوط به حقوق شهروندی همه نهادهای مربوطه ورود کرده و این امر با برگزاری آموزش‌های لازم تحقق می‌یابد.

فاطمه رضوان‌مدنی با اشاره به اینکه افزایش تصادفات منجر به افزایش مشکلاتی از جمله معلولیت‌ها، بی سرپرست شدن خانوارها و …غیره می‌شود، گفت: ارتقای فرهنگ رانندگی با رعایت قوانین و مقررات می‌تواند از وقوع افزایش معلولیت‌های جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی استان آمادگی کامل برای همکاری با پلیس راهور در راستای ارائه آموزش‌های لازم را دارد.

گفتنی است، در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه با پلیس راهور با حضور شیری رئیس پلیس راهور استان، رضوان مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و معاونین وی در راستای ارتقای آموزش همگانی فرهنگ ترافیک منعقد شد.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.