کد خبر : 35224
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
-

امسال زنگ بازگشایی مدارس، با صدای شادی کودکان نواخته شد

امسال زنگ بازگشایی مدارس، با صدای شادی کودکان نواخته شد
بار دیگر فصل مقدس تحصیل علم و تربیت آغاز شد و سطح شهر را بوی خوش کسب دانش و شور کودکی و نوجوانی در بر گرفت.

گروه اجتماعی سورپرس:  شهردار منطقه ۱۲ پایتخت در یادداشتی به مناسبت بازگشایی مدارس نوشت: رویداد آغاز سال تحصیلی، آن‌قدر پررنگ و برجسته در زندگی همه ما نقش بسته که حتی برای بزرگسالانی که از آن فارغ شده‌اند، در این ایام عطر آشنایی از روزهای گذشته به همراه دارد و شاید همه ما آرزو داریم یک‌بار دیگر رها از همه دغدغه‌های بزرگسالی با کیف و کتاب، راهی مدرسه شویم و پشت آن نیمکت‌های چوبی بنشینیم تا لحظاتی را غرق این فضای پرانرژی و شورانگیز شویم.

امسال زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، با صدای شادی کودکان نواخته شد. همه ما می‌دانیم که هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نیست و بودن در فضای علمی مدرسه، به‌خودی خود چقدر در رشد و ارتقای کمی و کیفی وضعیت تحصیلی فرزندانمان مؤثر است.

من در اینجا ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز سال تحصیلی و آرزوی موفقیت برای همه نوباوگان گرانمایه این مرزوبوم، آرزومندم در نهایت صحت و سلامت این ایام را سپری کنند و اطمینان دارم مدیران، معلمان و مسؤولان محترم و زحمت‌کش مدارس ما به‌خوبی و با مسؤولیت‌پذیری بالا پروتکل‌های بهداشتی مد نظر ستاد محترم ملی مبارزه با کرونا را به اجرا خواهند گذاشت و از هیچ اقدام ضروری‌ای در این زمینه فروگذار نخواهند کرد.

در پایان توصیه من به همه دانش‌آموزان این است که به‌دقت و باحوصله، به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، اعم فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و وسایل ضد عفونی بپردازند.

علی‌محمد سعادتی
شهردار منطقه ۱۲

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.