کد خبر : 51247
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
-

المپیک ۲۰۲۰ افتتاحیه ساده‌ای خواهد داشت

المپیک ۲۰۲۰ افتتاحیه ساده‌ای خواهد داشت
مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به صورت ساده و محدود برگزار می‌شود.

به گزارش سورپرس به نقل از کمیته ملی المپیک، برگزار کنندگان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، با توجه به تعویق این بازی‌ها به علت شیوع کرونا، قصد دارند، مراسم ساده‌تر و محدودتری برای افتتاحیه و اختتامیه بازی‌ها برگزار کند.

گروه توکیو ۲۰۲۰ یک تیم برنامه ریزی هفت نفره را معلق و “هیروشی ساساکی” را به سمت مدیر خلاقیت اجرایی منصوب کرد. توکیو ۲۰۲۰ ابراز امیدواری کرده است که این جابجایی در بدنه اجرایی و مدیریتی به کمیته برگزاری اجازه دهد تا در زمان محدود و موجود با سرعت و کارآیی بیشتری برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه آماده شود.

ساساکی با اعلام برخی از برنامه‌های خود برای تشریفات و مراسم توکیو ۲۰۲۰ گفت: «می‌خواهم، نوعی پیشرفت یا امید به آینده را ابراز کنم. این فرصتی برای تغییر تصویر متورم از مراسم المپیک به عنوان نمایش‌های پر زرق و برق است».

ساساکی ۶۶ ساله، صاحب یک آژانس تبلیغاتی و پیش از این مدیر خلاق بازی‌های پارالمپیک بوده است. وی مسئول مراسم تحویل پرچم در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو بود که در آن نخست وزیر سابق ژاپن، “شینزو آبه”، با لباس “سوپرماریو”حضور یافته بود. “نومورا مانسای”، مدیر قبلی خلاقیت اجرایی که در جولای ۲۰۱۸ منصوب شده بود، اکنون به عنوان مشاور توکیو حضور دارد.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو خردادماه سال آینده به میزبانی ژاپن در توکیو برگزار خواهد شد. میزبان بازی‌های المپیک توکیو با توجه به پاندومی ویروس کرونا و ایمن نگه داشتن بازی‌ها تلاش دارد تا برنامه‌ریزی رویداد را متفاوت‌تر از ادوار گذشته برگزار کند.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.