کد خبر : 94058
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
-

الماس رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد

الماس رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد
به نظر می رسد که تمام مقدمات تمدید قرارداد وینیسیوس جونیور با رئال مادرید فراهم شده است.

به گزارش سورپرس به نقل از ورزش سه، وینیسیوس جونیور فصل فوق العاده ای را با رئال مادرید تجربه می کند. این ستاره برزیلی که پیش از این انتقاداتی نسبت به او مطرح می‌شد در فصل جاری بعد از کریم بنزما موثرترین بازیکن لوس بلانکوس بوده است.‌ در واقع می‌توان گفت که ستاره برزیلی در این فصل به خوبی پاسخ اعتماد رئال مادرید را داده است.

 

وینیسیوس در فصل جاری به یک بازیکن کلیدی در ترکیب تیم کارلو آنچلوتی تبدیل شده و سرمربی ایتالیایی نیز اعتقاد ویژه ای به این بازیکن دارد. در واقع به نظر می‌رسد که با انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان پیش رو، حضور این بازیکن در کنار وینیسیوس و بنزما می‌تواند به یک کابوس برای رقبای لوس بلانکوس تبدیل شود. این در حالی است که حتی شایعاتی پیرامون انتقال احتمالی ارلینگ هالند به سانتیاگو برنابئو نیز وجود دارد.

 

قرارداد وینیسیوس با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد اما شواهد حاکی از آن است که هم باشگاه اسپانیایی و هم خود این بازیکن قصد دارند به این همکاری ادامه دهند. در همین راستا نشریه مارکا اسپانیا صفحه اول امروز خود را به همین موضوع اختصاص داده و با تیتر اصلی “توافق با وینیسیوس” تایید کرده که در پایان فصل مذاکرات نهایی برای تمدید قرارداد این ستاره برزیلی انجام خواهد شد

 

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.