کد خبر : 95178
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
-

افزایش ضریب ایمنی معابر منطقه ۳

افزایش ضریب ایمنی معابر منطقه ۳
  به منظور کانالیزه کردن عبور عابرین پیاده و دوچرخه سواران، ارتقاء ایمنی تردد وسایل نقلیه و تامین رضایت شهروندان اصلاح هندسی معابر منطقه 3 انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مریم نخعی پور معاون حمل و نقل و ترافیک به اصلاح هندسی و تفکیک مسیر حرکتی در خیابان شیدایی اشاره کرد و گفت: ساماندهی و کانالیزه نمودن جهت های حرکتی در این محدوده و  کاهش پارک حاشیه ای مزاحم ، به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش ایمنی تردد رفیوژ خیابان شهید شیدایی منتهی به دروس تثبیت شد.

نخعی پور ابراز امیدواری کرد؛ با اصلاح هندسی در معابر اصلی این بخش از پایتخت، مشکلات ترافیکی محدوده رفع شده و موجب سهولت همراه با ایمنی بیشتر تردد خودروها و شهروندان شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ افزود: با توجه به ضرورت ایجاد زیر ساخت‌های ترافیک شهری و به منظور جلوگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار احتمالی و ایجاد تسهیلات جهت تردد ایمن و ضمن نیاز سنجی صورت گرفته و اهمیت جلب رضایت شهروندان این اقدامات انجام می شود.

او به تداوم بررسی های میدانی کارشناسان برای کاهش بار ترافیکی و رفع خطرهای احتمالی معابر اشاره کرد و گفت: علاوه بر نظارت کارشناسان و برای افزایش رضایتمندی شهروندان، نقطه نظرات و پیام های شهروندی نیز که از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ دریافت می شود نیز مورد توجه قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.