کد خبر : 50972
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
-

افزایش اعتبار ورزش بانوان در استان‌ها در سال آینده

افزایش اعتبار ورزش بانوان در استان‌ها در سال آینده
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از افزایش اعتبارات ورزش بانوان در استان ها برای سال آینده خبر داد.

به گزارش سورپرس به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل حوزه بانوان استانداری­ ها و معاونین ورزش بانوان استان­ های مرکزی و قم امروز با حضور در دفتر معاونت توسعه ورزش بانوان با مهین فرهادی زاد دیدار و پیرامون امور ورزشی و مسائل و موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مرتبط با ورزش این استان ها بحث و گفت و گو کردند.

معاون توسعه ورزش بانوان در این جلسه با بیان اینکه امور فرهنگی بانوان دشوار اما بسیار ثاثیرگذار است، گفت: برای ایجاد فضای آرامش و نبوغ بانوان باید گام های مستحکمی برداشته شود و تدوین قوانین مختلف به پررنگ تر شدن نقش بانوان کمک خواهد کرد.

فرهادی­ زاد اظهار داشت: ردیف اعتبارات توسعه ورزش بانوان در استان ها برای سال آینده بسیار بیشتر از سال ۱۳۹۹ درنظر گرفته شده و فضای فعالیت­ های ورزش زنان بیشتر خواهد شد.

وی افزود: بانوان علاوه بر اعتبارات ورزش همگانی، قهرمانی و همچنین ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد ارزش افزوده، از اعتبارات بخش خود بیش از پیش بهره ­­مند خواهد شد و مدیران ورزشی زن در استان­ها می­‌توانند برنامه ­های خود را در طرح های ملی و فعالیت های دیگر به خوبی انجام دهند.

فرهادی زاد تصریح کرد: خوشبختانه بر اساس ارتقایی که جایگاه ورزش زنان در سال جاری داشت بانوان از رئیس گروه به معاونت بانوان ادارات کل ورزش و جوانان استان­ ها ارتقاء پیدا کردند و آموزش های میانی به افرادی که در این پست قرار دارند داده می شود و پست معاونت برای آن ها ابلاغ خواهد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش در مورد جایگاه بانوان در اساسنامه جدید فدراسیون­ های ورزشی گفت: دو پست نایب رئیسی برای فدراسیون­ ها در نظر گرفته شده که نایب رئیس بانوان به تشخیص و با رای اعضا مجمع می تواند نایب رئیس اول یا دوم باشد.

فرهادی زاد اضافه کرد: پس از تایید اساسنامه فدراسیون­ های ورزشی در شورای نگهبان، در آیین­ نامه مربوط به هیات ­های ورزشی نیز جایگاه نایب رئیس بانوان دقیقا مشخص خواهد شد.

در پایان مدیران حاضر ضمن ارائه گزارش از وضعیت بانوان در بخش خود خواستار تخصیص بودجه ابلاغی بیشتر به بانوان و تعامل بهتر نواب رئیس بانوان فدراسیون ها و نواب رئیس هیات های ورزشی شدند و مشکلات بخش خود را مطرح کردند. معاون توسعه ورزش بانوان نیز راه کارهای مختلف را ارائه و قول مساعد برای رسیدگی به مشکلات مطروحه را داد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.