کد خبر : 70502
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
-

افتتاح طرح توسعه و اشتغالزایی شرکت آیدین جواهری تبریز

افتتاح طرح توسعه و اشتغالزایی شرکت آیدین جواهری تبریز
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی ، طرح توسعه و اشتغالزایی کارخانه آیدین جواهری و افزایش بهره وری تولید را افتتاح کرد.

به گزارش سورپرس؛  رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی از کارخانه تولید لوازم خانگی  و افزایش بهره وری تولید بازدید کرد.

دکتر علیرضا منادی ضمن بازدید از طرحهای مرحله دوم شرکت آیدین جواهری ، طرح خدمات هوشمند، افزایش ظرفیت تولید یخچال فریزر،  یخچالهای دودر هوشمند را نیز افتتاح کرد.

با افتتاح این طرح توسعه ای کارخانه شرکت آیدین جواهر، قابلیت تولید ۱۲۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ یخچال در سال را داراست که در مقایسه با سالهای گذاشته که ۶۰۰۰۰ دستگاه یخچال تولید می شده افزایش چشمگیری خواهد داشت. این خط تولید با ۳۰۰ هزار یورو سرمایهگذاری وبرای ۵۰ نفر شغل مستیم و ۱۵۰ نفر بصورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

افتتاح طرح توسعه و اشتغالزایی شرکت آیدین جواهری تبریز با حضور دکتر علیرضا منادی

همچنین طرح فنآوری موسوم به  یخچال دو درب هوشمند  از طرح توسعه و اشتغال زایی دیگر این کارخانه بود که با حضور  افتتاح گردید..

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی  را جمعی از مسئولان استانی و مدیران کارخانه همراهی میکردند.

در این دیدار دکتر منادی ضمن خدا قوت به مدیران و کارگران این شرکت تاکید کرد که سه درصد هر جامعه نخبه هستند و باید ازطریق جذب و حمایت این نخبه ها از طریق شرکتهای دانش بنیانی بتوانیم راه پیشرفت کشور را هرچه سریعتر بپیماییم.

 

منادی ضمن تشویق مدیران این شرکت به سوی ایجاد طرحهای دانش بنیانی تاکید کرد که به عنوان رییس کمیسیون آموزش برای توسعه شرکتهای دانش بنیان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

خبرنگار ناصرغلامی هوجقان

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.