کد خبر : 50921
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
-

افتتاح دفتر خدمات الکترونیک پلیس + ۱۰در محله نعمت آباد

افتتاح دفتر خدمات الکترونیک پلیس + ۱۰در محله نعمت آباد
مراسم افتتاح دفتر خدمات الکترونیک پلیس + 10 در محله نعمت آباد منطقه 19 برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،  مراسم افتتاح دفتر خدمات الکترونیک پلیس + ۱۰ در محله نعمت آباد منطقه ۱۹ طی مراسمی با حضور سردار هابیل درویشی مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا، سردار محمد رویانیان فرمانده اسبق پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و جمعی از مقامات انتظامی و مدیران شهری و شورایاران منطقه برگزار شد.

در این مراسم سردار رویانیان طی سخنان خود به اهمیت موضوع خدمت به مردم و ضرورت ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان بویژه در شرایط کنونی پرداخت.
این مسئول ایجاد دفتر خدمات الکترونیک پلیس را در محله نعمت آباد بسیار ضروری و ارزشمند دانست و تصریح کرد: پیش از این شهروندان این محله مشکلات زیادی در دسترسی به خدمات الکترونیکی پلیس داشته و مجبور به صرف کیلومترها راه برای مراجعه به این دفاتر بودند.

سردار رویانیان همچنین به خدمات شهرداری منطقه ۱۹ در توسعه و آبادانی این محدوده اشاره و از مدیریت شهری منطقه در ارائه خدمات شایسته به شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

علی توکلی شهردار منطقه نیز ضمن تشکر از رابط شورایاران منطقه در پیگیری ایجاد این دفتر، از اهمیت توفیق خدمت به مردم جنوب شهر صحبت کرد و دعای خیر آنان را انگیزه ای برای موفقیت در کارها دانست.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اقدامات موفقیت آمیز در جمع آوری شیطان بازار خلازیل ، از همکاری پلیس راهور ، نیروی انتظامی منطقه و یگان حفاظت شهرداری منطقه در اجرای این فعالیت قدردانی کرد.

توکلی همچنین در این مراسم خبر خوش احداث نخستین بیمارستان تخصصی دولتی را در این منطقه داد و گفت: کلنگ این بیمارستان به محض امضای تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی تهران زده خواهد شد.

طی مراسم رابط شورایاران منطقه نیز به نمایندگی از شورایاران و اهالی این منطقه از پیگیری های سردار رویانیان ، سردار درویشی و شهردار منطقه ۱۹ در ایجاد این دفتر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.