کد خبر : 47362
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
-

اعتراف ۲ سارق به ۷۰ فقره زورگیری!

اعتراف ۲ سارق به ۷۰ فقره زورگیری!
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق زورگیر در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد و گفت: متهمان به ۷۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش سورپرس؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۲۰:۰۰ شب گذشته دهم آذرماه مأموران واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در حال گشت زنی در حوالی میدان بهشت بودند که متوجه شدند دو مرد جوان تردد شهروندی را متوقف و در حال سرقت اموال وی هستند.

وی عنوان کرد: بلافاصله طرح مهار و دستگیری سارقان انجام و سارقان که متوجه حضور مأموران در نزدیکی خود شده بودند، سوار بر خودروی سواری ۴۰۵ که در همان نزدیکی به صورت روشن متوقف شده بود، شدند و به سرعت از محل گریختند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهمان توجهی به هشدارهای پلیسی نمی‌کردند، افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت خودروی سارقان با شلیک پلیس به لاستیک خودرو متوقف و هر دو سارق دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو تعدادی اموال سرقتی از قبیل تلفن همراه، ساعت مچی وجوه نقد و غیره به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد، گفت: هر دو متهم به کلانتری نازی آباد انتقال و در بازجویی‌های پلیسی به ۷۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر و با استفاده از سلاح سرد و زورگیری معترف شدند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در دستور کار مأموران این کلانتری قرار دارد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.