کد خبر : 116969
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
-

اطمینان دی‌سا از صعود ایران به دور حذفی جام جهانی

اطمینان دی‌سا از صعود ایران به دور حذفی جام جهانی
مربی تیم ملی ایران ابراز اطمینان کرد این تیم در جام جهانی به دور دوم راه خواهد یافت.

به گزارش سورپرس به نقل از سایت businesslive، اروگوئه در رده سیزدهم فیفا، بالاترین تیمی است که ایران توانسته آن را شکست دهد و باعث شد تا ایران به رده بیستم رده‌بندی فیفا راه یابد.

روجر دی‌سا، دستیار کارلوس کی‌روش در آستانه جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به تهران رفت تا به کی‌روش بپیوندد تا ایران را برای جام جهانی آماده کند.

دی سا گفت: امیدوارم بتوانیم مدتی با تیم وقت داشته باشیم. برد اروگوئه ما را هیجان زده‌تر کرد و اعتماد به نفس بیش‌تری به ما داد. ما بازیکنان مختلفی را امتحان می‌کنیم تا آن‌ها را بشناسیم. زمان بسیار کمی وجود دارد. در واقع ما پنج روز با بازیکنان وقت داشتیم. بازیکنان تا زمان جام جهانی با باشگاه خود هستند و ما نمی‌توانیم کار زیادی انجام دهیم و دست‌های‌مان بسته است. اما ما در مورد رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی مطمئن هستیم. برای اولین‌بار خواهد بود که ایران به این افتخار دست می‌یابد. ایران در دو جام جهانی گذشته خیلی به صعود نزدیک شد و باید این بار به آن رسید.

اطمینان دی‌سا از صعود ایران به دور حذفی جام جهانی

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: روحیه جنگندگی شگفت انگیزی در تیم وجود دارد. نگرش‌های خوبی در این تیم وجود دارد که باعث خوشحالی است.

این دو مربی(کی‌روش و دی‌سا) دوره‌ای چشمگیر با مصر داشتند که به فینال جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ در کامرون در ماه فوریه رسیدند جایی که در ضربات پنالتی مقابل سنگال شکست خوردند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.