کد خبر : 44869
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
-

اسکوچیچ و کارسخت برای انتخاب مهاجمان آماده

اسکوچیچ و کارسخت برای انتخاب مهاجمان آماده
گلزنی مهاجمان تیم ملی برابر بوسنی و آمادگی بالای آنها در خط حمله اتفاق خوبی برای سرمربی تیم ملی است.

به گزارش سورپرس به نقل از فوتبالی، یکی از شانس های خوب این روزهای سرمربی کروات تیم ملی، داشتن مهاجمان آماده و گلزن است که این روز‌ها در بهترین شرایط‌شان قرار دارند تا دراگان اسکوچیچ با یک چالش شیرین برای انتخاب دو مهاجمی که می‌خواهد در تیم ملی قرار دهد، روبه‌رو باشد.

تیم ملی در بازی گذشته مقابل ازبکستان و همچنین بازی مقابل بوسنی، هر چهار گل ایران توسط مهاجمان به ثمر رسید تا تیم ملی در خط حمله نسبت به سایر خطوط با توجه به داشتن مهاجمان سرحال از وضعیت بهتری برخوردار باشد و تیم کار آسانی برای رسیدن به دروازه‌های حریفان داشته باشد.

پنج‌شنبه شب در شرایطی ایران مقابل بوسنی بازی کرد که با وجود غیبت سردار آزمون و مهدی طارمی، تیم ملی با درخشش دیگر مهاجمانش توانست راهش را هموار کند و برنده از زمین بازی بیرون بیاید. اگر در بازی با ازبکستان، سردار و طارمی دو گل ایران را زدند، در بازی با بوسنی هم کاوه رضایی و مهدی قایدی گلزنان کشورمان بودند تا گل‌هایی که در دو بازی اخیر که اسکوچیچ به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند، توسط مهاجمان به ثمر رسیده باشند.

کاوه رضایی که روز‌های خوبی را در شارلوای بلژیک تجربه می‌کند برابر بوسنی با زدن گل اول تیم کشورمان، تعداد گل‌هایش در ۱۳ بازی ملی را به عدد ۲ رساند. مهدی قایدی هم در دومین بازی ملی‌اش، اولین گل ملی خود را به ثمر رساند تا نامش در بین گلزنان تیم ملی ثبت شود. قایدی در حالی در با دو بازی ملی یک گل به ثمر رسانده که مجموع دقایق بازی ملی او به یک نیمه نمی رسد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.