کد خبر : 95245
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
-

استقلالی‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند؟

استقلالی‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند؟
برای چندمین بار است که بازیکنان تیم فوتبال استقلال دچار ویروس کرونا می‌شوند و مشخص نیست چرا این سناریو برای آبی‌پوشان تکراری شده است.

به گزارش سورپرس؛ سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد به دلیل ابتلای ۱۷ نفر از بازیکنان تیم فوتبال استقلال به ویروس کرونا، دیدار امروز (سه‌شنبه) آبی‌پوشان مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی لغو شده است. در اینکه طبق قانون، تعداد بازیکنان استقلال برای انجام بازی به حدنصاب نرسیده است و بازی باید لغو می‌شد، مشکلی وجود ندارد، اما سؤال اصلی از متولیان باشگاه استقلال و بازیکنان این تیم آن است که چرا باید برای دومین بار طی یک سال سناریوی ابتلا به ویروس کرونا برای این تیم تکرار شود؟

دو فصل پیش هم شماری از بازیکنان استقلال به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دچار ویروس کرونا شدند و دیدار این تیم با پارس جنوبی جم لغو شد. اتفاقی که فصل گذشته نیز پیش از سفر استقلال به عربستان برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رخ داد و بازیکنانی مثل بابک مرادی دچار ویروس کرونا شدند که مجیدی مجبور شد آنها را کنار بگذارد. پیش از آغاز فصل جاری هم تست کرونای یک بازیکن (علیرضا رضایی) و یک مربی استقلال (بهزاد نوشادی) در عربستان مثبت شد و آنها مدتی در این کشور قرنطینه بودند.

ابتلای بازیکنان به کرونا و لغو مسابقات علاوه بر ضرر و زیانی که به هر دو تیم می‌رساند، مسئولان برگزاری مسابقات را نیز دچار مشکل می‌کند، چون مجبور هستند در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که بازی‌ها فشرده هستند، زمان دیگری را برای برگزاری بازی معوقه پیدا کنند.

موضوع بعدی این است که در یک سال گذشته چندین بار بازیکنان استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده و چند دیدار تیم‌شان را از دست داده‌اند. سرمربی استقلال بارها به شاگردانش برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرده بود و اینکه به دلیل رعایت نکردن یک نفر نباید کل تیم آسیب ببینند. ضمن اینکه استقلال در کورس قهرمانی است و این مسئله می‌تواند آسیب جدی به روند این تیم وارد کند. استقلالی‌ها بحث حضور هواداران در شهر مسجدسلیمان را بهانه ابتلا به ویروس کرونا مطرح می‌کنند، در صورتی که بارها مشاهده شده است که بازیکنان نیز بدون ماسک در حال گرفتن عکس یادگاری در کنار هواداران فوتبال هستند.

اکنون با ابتلای ۱۷ بازیکن استقلال به ویروس کرونا، این بازیکنان باید پنج روز قرنطینه باشند و اگر تست کرونای بعدی آنها منفی باشد، مجیدی مجبور است با شرایطی که دارد تیمش را به مصاف هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر بفرستد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.